اقتصادی 18:16 - 29 آذر 1393
استاندار هرمزگان:
بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان از سوی معاونت عمرانی استانداری، گفت: تاکنون 70 درصد اعتبارات امسال استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'جاسم جادری' روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان اظهار داشت: امسال شرایط بهتر از پارسال بوده و تخصیص این میزان از اعتبارات در حالی است که پارسال در مجموع 30 درصد اعتبارات هرمزگان اختصاص یافت.



وی با تاکید بر پرهیز از انجام کار سیاسی در استانداری هرمزگان، تصریح کرد: باید تلاش تمام مسوولان در راستای رفع مشکلات مردم و خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشد.



جادری با بیان اینکه هرمزگان استانی با ظرفیت های بسیار بالا است، بیان داشت: با وجود فرصت های بسیار در گذشته، محرومیت از چهره این استان پاک نشد و امروز باید تلاش های بسیاری در بخش های آب، راه، عمران شهری و روستایی انجام شود.



وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه انتخاب معاونانم تنها براساس توانمندی و به دور از هرگونه تحمیل و فشار است، افزود: ما خواستار فراهم شدن فرصت برای نیروهای توانمند بومی هستیم .



جادری تاکید کرد: برخلاف شایعاتی که مطرح شد ما در انتخاب معاونان و مدیران نه معامله ای کردیم و نه تحمیل و فشاری به ما صورت گرفت بلکه بنده معاونان استانداری را خودم انتخاب کردم.



نماینده عالی دولت در هرمزگان با بیان اینکه تمام معاونان بنده اهل هرمزگان و بومی هستند، گفت: سیاست ما این است که از بیرون استان برای ما نیرو نفرستند مگر که استثنایی پیش بیاید و کار معطل باشد.



این مقام مسوول خاطرنشان شد: در استان هرمزگان مردم شیعه و سنی به طور مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و هرمزگان استانی نمونه و الگو در زمینه وحدت است.



در این مراسم 'بابک تراکمه' به عنوان معاون جدید امور عمرانی استانداری هرمزگان معرفی و از زحمات 'مهدی رضایی' معاون سابق عمرانی تقدیر شد.



در ادامه نیز 'فیصل ضرغامی' به عنوان مدیرکل جدید امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان معرفی شد.ک/3



7198/668

انتهای پیام /*


5456736
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کل بورس امروز ۲۸ فروردین با کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار واحدی قرار گرفت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: در حال حاضر ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امور بین‌الملل وزارت نیرو گفت: سال گذشته ۶۰۰ میلیون دلار صادرات فنی و مهندسی حوزه آب و برق بود که این میزان در چند سال آتی تا ۵ میلیارد دلار افزایش پیدا می‌کند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت:هم اکنون متوسط برداشت زعفران در هکتار ۳.۲ کیلو است، درحالیکه با ورود تکنولوژی به ۷ تا ۸ کیلوگرم می‌رسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اقتصادی دولت گفت: محل تامین منابع مالی واحد‌های باقی مانده مسکن مهر از صندوق ملی مسکن خواهد بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: امسال شاهد رشد ۲۳ درصدی بودجه کشور خواهیم بود که بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر تصمیم برای باز کردن دامنه نوسان کمی عجولانه باشد و بهتر است همچنان دامنه نوسان همین گونه باقی بماند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر سیاست واردات گوشت و افزایس حجم عرضه دام داخل در فصل زمستان کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده میش و مولد کشتار شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دامپزشکی تهران گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اقتصادی دولت گفت: برای سومین سال به صورت مستمر شاهد کاهش نرخ مالیات واحدهای تولیدی هستیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است