استانی 16:22 - 30 بهمن 1398
در اولین بازی رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان؛
ایسنا/اصفهان بازی نخست دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان کشور با برتری نامی نو در خانه به پایان رسید.

نامی نو یک گام به سکوی سوم نزدیک شد

تیم های نامی نو اصفهان و نفت آبادان اولین بازی خود در مرحله رده بندی را امروز چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) به میزبانی نامی نو در باشگاه آرارات اصفهان برگزار کردند که در پایان نامی نو توانست حریف آبادانی خود را با نتیجه ۷۲ بر۵۶ با شکست بدرقه کند.

به گزارش ایسنا، مژگان خدادادی، مطهره کشفی، آناهیس خداوردیان، معصومه اسماعیل زاده و لوسینه آسادوریان شروع کننده بازی برای نامی نو بودند.

کوارتر اول این دیدار با وجود برتری نامی نو و دفاع خوبی که داشتند در ثانیه های پایانی با پرتاب ۳ امتیازی نفتی ها با نتیجه ۲۱ بر۱۸ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

در کوارتر دوم شاگردان جعفری اجازه امتیازگیری به میهمان خود ندادند تا جایی که با گذشت بیش از ۴ دقیقه از این کوارتر در مقابل ۶ امتیاز نامی نو، نفتی ها امتیازی در تابلو به سود خود ثبت نکردند. این کوارتر با برتری قاطع نامی نو با نتیجه ۱۵ بر۱۰ به پایان رسید، تا دو تیم با نتیجه نزدیک ۳۳ بر۳۱ به سود نامی نو به رختکن بروند.

با شروع کوارتر سوم فشار بازیکنان میزبان بر میهمان بیشتر شد، توپ ربایی های اسماعیل زاده و خدادادی و بازی سازی خوب آسادوریان موجب شد تا این کوارتر را نامی نو با نتیجه ۲۲ بر۱۴ به سود خود خاتمه دهد، در کوارتر پایانی نیز شاگردان جعفری بازی هوشمندانه و حفظ توپ را در دستور کار خود قرار دادند و از موقعیت های خود استفاده کردند در این کوارتر باز هم جعفری کمی به جوانان خود میدان داد و با نتیجه ۱۷ بر۱۱ به پیروزی رسید تا در مجموع نیز ۷۲ بر۵۶ پیروز این میدان شدند تا گام اول برای قرار گرفتن در سکوی سومی را بردارند.

انتهای پیام


10402012
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است