اجتماعی 16:59 - 30 شهریور 1393
تهران بزرگ – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت : واژگونی 2 دستگاه خودرو در محور امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت شش مصدوم بر جای گذاشت.

ابراهیم تاجیک نوری روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وقوع دو حادثه واژگونی خودرو در محور امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت ، شش مصدوم بر جای گذاشت که با کمک عوامل امدادی هلال احمر مصدومان به بیمارستان انتقال داده شدند .



وی افزود :عوامل امدادی پایگاه امدادونجات بین شهری شهدای مظفر و ثامن الحجج علیه السلام با اطلاع از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محل حاضر شده و نسبت به اجرای عملیات رها سازی ونجات مصدومین حادثه اقدام کردند .



وی افزود : در این حادثه چهار سرنشین خودروی پراید که دچار مصدومیت شده بودند با حضور نیروهای پایگاه امدادونجات جاده ای ثامن الحجج علیه السلام ضمن انجام اقدامات اولیه ، به بیمارستان زعیم شهرستان پاکدشت منتقل شدند.



تاجیک نوری گفت : در حادثه دیگری که امروز یکشنبه در محور بین المللی جاده امام رضا (ع) رخ داد ، یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف و واژگون شد که طی آن دو سرنشین این خودرو مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند .



وی علت وقوع این حوادث را سرعت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل خودرو اعلام کرد.



رئیس جمعیت هلال احمر پاکدشت گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل تابستان شاهد ترافیک شدید در محور امام رضا(ع) می باشیم که عدم توجه رانندگان به مقررات می تواند باعث بروز حوادث رانندگی شود.



وی تصریح کرد : هم اکنون دو پایگاه ثابت شهدای مظفر و ثامن الحجج (ع) جمعیت هلال احمر و نیز یک پایگاه سیار این جمعیت به طور شبانه روزی در آماده باش کامل به سربرده و آماده خدمت رسانی به مسافران می باشند.



وی از رانندگان خواست با توجه افزایش میزان تردد خودروها و ترافیک شدید جاده ای ، نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اقدام نموده و از سرعت و سبقت بی جا پرهیز و در صورت خستگی نسبت به استراحت کامل اقدام نمایند تا در روزهای پایانی تابستان شاهد بروز حوادث جاده ای نباشیم.



تهرام564/7254

انتهای پیام /*


4764800
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» احدپور گفت: خانه های هلال به عنوان دیده بان اصلی در کنار مردم هستند تا بتوانند گروه های امداد و نجات را از گستردگی میزان حادثه به موقع مطلع کنند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای از سوی ستاد نوروزی، جزئیات خدمات‌رسانی در این روز‌ها و عملیات‌های امدادی این نهاد را تشریح و استان‌هایی را که بیشترین و شدیدترین تصادفات نوروزی را داشتند، معرفی کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ سیدرضا جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت محله محور پلیس و پاک سازی نقاط جرم خیز، خبر داد و گفت: ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری بر اقتصاد کشور وارد می‌کند، افزود: امنیت و احساس امنیت قاچاقچیان کالا را سلب می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از اتباع کشور‌های همسایه به همراه دو مالخر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق انباری منازل مسکونی در شمال شرق تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پلیس فتای تهران از هموطنان خواست در ایام نوروز هنگام خرید از فروشندگان سیار نکات ایمنی را در استفاده از کارت‌های بانکی رعایت کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است