فرهنگی‌هنری 10:22 - 02 اردیبهشت 1397
مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تنظیم و ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان خبر داد.

ابلاغ دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان

به گزارش ایسنا، سید مستجاد حسینی با اشاره به تنظیم دستورالعمل حج تمتع کاروان ویژه جانبازان گفت: این دستورالعمل توسط اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت واحدهای ذی‌ربط تهیه شده و پس از تصویب در شورای حج و تایید رییس بنیاد جهت اجرا به واحدهای استانی ابلاغ شده است.

وی افزود: این دستورالعمل در بردارنده اهداف، سیاست‌ها، تعهدات و موارد خارج از تعهد و مصادیق افراد واجد شرایط برای حضور در این کاروان اعم از جانبازان، همراه جانباز، عوامل کاروان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص فرآیند و ساختار اجرایی این دستورالعمل گفت: طبق این دستورالعمل شورای حج و دبیرخانه آن در ستاد مرکزی بنیاد و در استان‌ها نیز ستادی با عنوان ستاد اردویی و حج راه‌اندازی می‌شود.

حسینی با اشاره به حضور روان‌شناس و مشاور برای نخستین بار در کاروان ویژه جانبازان در حج تمتع گفت: علاوه بر این مانند سال‌های گذشته نماینده بنیاد، پزشک، تکنیسین فنی ویلچر، مسئول مستندسازی و روابط عمومی از سایر افراد حاضر در این کاروان هستند که شرح وظایف هرکدام در این دستورالعمل ذکر شده است.

وی افزود: این دستورالعمل در بردارنده فرم تعهد برای جانبازان و همراهان است. همچنین فرم ارزیابی رضایت از کاروان حج با امکان درج انتقادات و پیشنهادات در خصوص موارد مختلف در این دستورالعمل قرار داده شده است.

انتهای پیام


9753715
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است