ورزشی 16:24 - 07 مرداد 1395
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های رزمی باحضور شعبانی بهار معاون ورزشی وزارت ورزش، حجت الاسلام پور محمدی وزیر دادگستری در محل هتل هما مشهد مقدس دقایقی پیش پایان یافت.

شعبانی بهار: حضور افراد شاخص نظام رادر این مجمع به فال نیک می گیریمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش های رزمی باحضور شعبانی بهار معاون ورزشی وزارت ورزش، حجت الاسلام پور محمدی وزیر دادگستری، کاتب نماینده مردم سمنان،کاظمی نماینده مردم ملایر،پژمان فر نماینده مردم خراسان رضوی در محل هتل هما مشهد مقدس دقایقی پیش پایان یافت.


شعبانی بهار در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد محمود رشیدی رییس و مجموعه فدراسیون ورزش های رزمی گفت: فدراسیون ورزش های با رشد صد و سی شش درصدی در بعد ورزش همگانی توانسته در رتبه نخست در بین ۵۱ فدراسیون قرار گیرد، در ادامه به تنوع و تعدد رشته تحت پوشش فدراسیون رزمی اشاره کرد و از عملکرد فدراسیون در تمام مناسبت های ملی با توان حداکثری  تقدیر کرد.


وی ادامه داد: بسیار خرسندم از این که در این مجمع شاهد حضور افراد شاخص نظام هستم واین حضور را به فال نیک می گیریم، با توجه به تشکیلات موجود این فدراسیون کار سنگینی بر دوش دارد.


پور محمدی وزیر دادگستری در این مجمع گفت:خوشنودم از این که مجمع در مشهد مقدس و جوار آقا امام رضا برگزار شده است، جامعه ورزش برزگترین جامعه است و تنوع ورزش گسترده ترین است، نظامات و قوانین حاکم در ورزش محکم ترین است و در قیاس آماری ورزش رزمی نسبت به رشته پر طرفدار فوتبال خانواده رزمی را پر اهمیت توصیف کرد.


پور محمدی در ادامه افزود:  با توجه به اهمیت ورزش در پیشگیری از وقوع بزه و برقراری سلامت در جامعه نقش فدراسیون را در این میان بسیار مهم و موثر دانست و حمایت از ورزشکاران را اولویت برنامه ها ارزیابی کرد.


محمود رشیدی رییس فدراسیون ورزش های رزمی با ارایه گزیده از عملکرد این فدراسیون در سال گذشته گفت: فدراسیون ورزش های رزمی با توجه به وسعت رشته های تحت پوشش و حضور در گیمیز های معتر در سطح جهان فعالیت های گسترده ای دارد، در سال های گذشته در کنار کسب مدال های مختلف در بعد توسعه ورزش همگانی به نتایج خوبی دست یافتیم.


رشیدی از عملکرد ویژه در عرصه بین الملل یاد کرد و افزود: کسب سه کرسی اخیر نایب رییسی اول فدراسیون جهانی وکوتورین، ریاست فدراسیون آسیایی وکوتورین و مهمتر از همه عضویت در کمیته اجرایی بازی های آسیایی از دستاورد های اخیر فدراسیون است و در ادامه برنامه میزبانی ۲۳ فدراسیون تحت پوشش Aimzرا در برنامه داریم که پس از المپیک و پارالمپیک میزبان ۲۳ رییس فدراسیون جهانی خواهیم بود.


انتهای پیام/

8067497
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است