ورزشی 14:34 - 02 فروردین 1396
رسانه‌های قطر یک روز مانده به دیدار ایران با قطر مسئولان فدراسیون کشورمان را متهم به بهانه جویی کردند.

خبرگزاری فارس: درحالی که فقط یک روز مانده به بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان با قطر در بازی برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، رسانه‌های قطر دست به جوسازی زدند و مسئولان کشورمان را به بهانه جویی و ایجاد مشکل متهم کردند.


روزنامه الرایه قطر با تیتری با عنوان« ایرانی‌ها بدون هیج دلیل مشکل سازی می‌کنند» و« تلاش‌ها حاکی از آن است که کی‌روش نگران این بازی است» نوشت: به نظر می‌رسد تیم ملی ایران برای ایجاد مشکل بدون هیچ دلیل و مدرکی کماکان اصرار دارد تا قبل از بازی با قطر بازیکنان و تیم عنابی تحت قرار دهد. به نظر می‌رسد مسئولان تیم ملی ایران می خواهند تیم و بازیکنان قطر را دچار مشکل کنند و تمرکز آنها با دلایلی واهی و غیرمنطقی بهم بریزند. این کار آنها اصلا قابل قبول نیست زیرا در بازی رفت نیز نکونام دستیار کی روش با آمدن به طرف نیمکت قطر و تحریک کارینیو، سرمربی سابق قطر باعث ایجاد درگیری شد.




این روزنامه قطری درادامه جوسازی‌های خود نوشت: مسئولان تیم ملی ایران از زمانیکه به دوحه رسیدند مشکل سازی می‌کنند. یکبار درخواست می‌کنند که تمریناتشان بدون حضور هیچ رسانه‌ای برگزار شود و یکبار دیگر درخواست می‌کنند که ورزشگاهی را می‌خواهند که بسته باشد درحالیکه می‌دانند که قطر در ورزشگاه‌های بازی مانند لخویا، اسپایر و السد تمرین می‌کند.


فدراسیون قطر از زمان رسیدن ایرانی‌ها از روز یکشنبه گذشته تلاش کرده است که تمام امکانات لازم را در اختیارشان بگذارد مخصوصا چند گزینه برای انتخاب ورزشگاه را در اختیار آنها گذاشته اما آنها بدون هیچ توجیهی این پیشنهادها را رد کردند.


در مجموع تمام این مشکلاتی که تیم ملی ایرانی بدون هیچ دلیلی ایجاد می‌کند نشان دهنده این است که کی روش پیش از این دیدار در نگرانی و بحران به سرمی‌برد و این چیز جدیدی نیست زیرا او پیش از بازی رفت نیز با حرف های غیرورزشی باعث ایجاد مشکل شده بود.


دیدار ایران با قطر فردا(پنجشنبه) ساعت 20:30 در ورزشگاه السد قطر برگزار می شود.

8944484
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: توقع از کشتی‌گیران ما در مسابقات المپیک باید یک نشان طلا باشد و نباید به آنها فشار بیاوریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ووشوکاران کشورمان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین امروز ۲ مدال طلا و ۲ نقره کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که پسر و همسرش را در خانه به آتش کشیده بود، دستگیر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است