فرهنگی‌هنری 16:13 - 09 اسفند 1395
همزمان با ایام فاطمیه صورت می گیرد؛
همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) پیکرهای ۱۷ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در ۱۰ نقطه تهران تشییع و تدفین خواهد شد.

تشییع پیکر شهدای گمنام در ۱۰ نقطه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مراسم تشییع و تدفین پیکر ۱۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با عزاداری ایام فاطمیه در ۱۰ نقطه از شهر تهران برگزار می شود.

این پیکرهای پاک و نورانی مطهر روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه ۹، ۱۱ و ۱۲ اسفندماه ۹۵ در تهران تشییع و تدفین خواهند شد.

اطلاعات تشییع این شهدا والامقام هشت سال دفاع مقدس به این شرح است:

دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۸ ساله است که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده است.

شهرک مهرآباد( منطقه ۹ تهران) روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۲۴ ساله در عملیات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده و شهید دیگر ۲۶ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ و در جزیره ام‌الرصاص است.

دانشگاه آزاد اسلامی دماوند روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه میزبان دو شهید گمنام است که یکی ۲۲ ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر ۱۹ ساله است که در عملیات والفجر ۸ و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

صنایع حدید ودجا روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است.

بوستان امید(منطقه ۱۵) در روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۲۵ ساله در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و دیگری ۱۶ ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله شهید شده است.

بوستان ۲۲ بهمن(منطقه ۱۹ تهران) در روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام است که یکی ۱۸ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده و شهید دیگر ۱۸ساله در عملیلات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.

دانشگاه جامع امام حسین(ع) روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۱۵ ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و دیگری ۲۴ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

حوزه علمیه معیر(منطقه ۱۲تهران) روز پنج شنبه ۱۲ اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۷ ساله است که در عملیات والفجر۴ و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی ۲۷ ساله در عملیات ایذایی والفجر۸ در جزیره ام‌الرصاص به شادت رسیده و دیگری ۲۴ ساله در عملیات کربلای ۴ و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

پادگان توحید قرچک (لشکر عملیاتی خاتم الابنیاء) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام ۱۷ ساله است که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.


8865089
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزارشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است