استانی 14:17 - 05 شهریور 1395
به فرمایش مقام معظم رهبری هفته دولت فرصتی است که بایستی یک ارزیابی منصفانه نسبت به فعالیت های یک ساله دولت صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد،سیداحمدعلم الهدی در خطبه امروز نماز جمعه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) افزود:مجموع فعالیت های دولت در یک سال گذشته شامل سه دسته می شود:  دسته اول؛برنامه ها و موفقیت هایی در حوزه کشاورزی که خوشبختانه با اثر مثبت بر کشاورزی همراه بوده است.



نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد:در دسته دوم فعالیت ها و عملکرد دولت در یک سال گذشته ،طرح تحول سلامت قرار دارد که مولود فکر یکی از فرزندان خراسان است و امیدواریم با رفع برخی مشکلات بوجود آمده این طرح در کشور نهادینه شود و مردم برای همیشه در سلامت و درمان بیماریها با مشکل مواجه نشوند.

 

وی اضافه کرد:در برخی از موارد  موفق نبودن دولت به خود دولت مربوط نیست و دولت همه زحمت خود را کشید و این  موفق نبودن  از  عوارض مذاکره و برجام بود.                                    

 

امام جمعه مشهد گفت:  به فرموده مقام معظم رهبری موفق نبودن دولت در حوزه برجام  ناشی از خیانت و نامردی طرف مقابل است که دشمن ما هست.   



آیت ا...سید احمد علم الهدی موفق نبودن دولت در مسائل فرهنگی را در دسته سوم فعالیت ها و عملکرد دولت برشمرد.



وی با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی در کشور معلول توجه سیاسی برخی مسئولان فرهنگی به قشر اقلیت لائیک و بی دین است گفت:متاسفانه تساهل و تسامحی در این مسئله وجود دارد و برخی به دنبال خوشایند این قشر بی دین هستند.



نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم ما دین شان را دوست دارند و از هرچیزی برایشان مهمتر است افزود:امیدواریم دولت در فرصت باقیمانده با سلسله فعالیت های فرهنگی ارزشمند این ولنگاری فرهنگی را ازبین ببرد.





انتهای پیام/پ


8121320
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است