استانی 09:20 - 20 مرداد 1399
ایسنا/آذربایجان غربی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چالدران گفت: عملیات آب رسانی به ۱۳ روستای شهرستان در حال اجرا است.

آب رسانی به ۱۳ روستای چالدران در دست اجرا است

نادر یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال مقرر شده به صورت مشارکتی در ۱۶ روستای مشکل دار و غیر تحت پوشش این شهرستان از آب شرب سالم همچنین چندین روستای فاقد دهیاری با استفاده از تسهیلات مربوطه و با مشارکت بنیاد علوی و دستگاه اجرایی عملیات آبرسانی اجرا شود، افزود: در حال حاضر عملیات آب رسانی در هشت روستای مورد هدف از محل پروژه مشارکتی ۱۶ روستایی و در پنج روستای فاقد دهیاری در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آب رسانی در ۱۱ روستا با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده همزمان با هفته دولت طرحهای در دست اجرا به بهره برداری خواهند رسید.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چالدران با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک نیز عملیات آبرسانی به هشت روستای دیگر بعد از مناقصه و مشخص شدن پیمانکار و دو روستای فاقد دهیاری بعد از ابلاغ اعتبار مصوب آغاز خواهد شد، افزود: برای اجرای آب رسانی به هشت روستای در دست اجرا  ۱۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

یوسف زاده ضمن تقدیر از همکاری بنیاد علوی در خصوص رفع مشکل آب شرب روستاهای مشکل دار چالدران بر تداوم این همکاری تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سایه این تعامل و همکاری بتوانیم شاخص بهره مندی روستاییان چالدران از مزایای آب شرب سالم و بهداشتی به ۱۰۰ درصد برسانیم.

انتهای پیام


10659798
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است