فرهنگی‌هنری 11:22 - 04 مرداد 1396
«واندر ویل» جدیدترین ساخته سینمایی «وودی آلن» در اختتامیه پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک برای اولین بار به روی پرده می‌رود.

رونمایی فیلم جدید «وودی آلن» در نیویورک

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این فیلم با بازی «کیت وینسلت»، «جونو تمپل»، «جاستین تیمبرلیک» و «جیمز بلوشی» از سوی جشنواره فیلم نیویروک به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب شده است، رویداد سینمایی که معمولا سکوی پرش مهمی برای فیلم‌ها در فصل جوایز سینمایی محسوب می‌شود.

سال گذشته فیلم برنده اسکار «مهتاب» و همچنین «منچستر کنار دریا» نمایش آغازین خود را در جشنواره نیویورک تجربه کرد و امسال نیز گفته می‌شود بازی درخشان «کین وینسلت» در فیلم «واندر ویل» که اولین همکاری خود را با «آلن» تجربه می‌کند، می‌تواند با اقبال جوایز سینمایی رو به رو شود.

فیلم «کافه سوسایتی» ساخته قبلی «آلن» در افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۶ رونمایی شد اما فیلم «واندر ویل» که در نیویورک ساخته شده و با توجه به این که خود «آلن» نیز  نیویورکی است، بهترین گزینه برای نمایش در این جشنواره سینمایی است.

داستان فیلم «واندر ویل» که در حال و هوای دهه ۱۹۵۰ میلادی ساخته شده است، در یک شهربازی بزرگ با چرخ  فلکی به نام «واندر ویل» روی می‌دهد.

«وودی آلن» ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی می‌شود.

«آنی‌هال»، «صحنه‌های داخلی»، «منهتن»، «خاطرات اکلیلی»، «امتیاز نهایی»، «آلیس»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «گلوله‌های بر فراز برادوی«، «آفرودیت قدرتمند»، «شالوده‌شکن»، «نیمه‌شب در پاریس»، «تقدیم به رم با عشق»، «یاسمن غمگین»، «کافه  سوسایتی» و «مرد بی‌منطق» از جمله ساخته‌های این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان است.

پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم نیویورک از تاریخ ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) با نمایش فیلم «آخرین پرچم برافراشته» جدیدترین اثر «ریچارد لینکلیتر» آغاز به کار خواهد کرد و تا 15 اوت (23 مهرماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


9295848
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک فعال و پژوهشگر حوزه رسانه با اشاره به اهمیت سواد رسانه در دنیای مدرن و همین طور، روش‌های راستی‌آزمایی اخبار توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بکتاشیان گفت: من نتوانستم آنچه ایده‌آلم در تصویر است، در متن پیاده کنم. هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی برنامه و سریال‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ تدارک دید که می‌توانید آمار بازدید آن‌ها را مشاهده کنید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هشتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» با عنوان «لال باید بشوم از تو اگر دم نزنم» با استناد به آیات قرآن به معرفی خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در حدیثی به حضرت علی (ع) فرمودند: یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت قرار داده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نمایشگاه بنا‌های تاریخی ایران به مناسبت روز جهانی بنا‌های تاریخی در عمارت مسعودیه گشایش یافت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی گفت: سندتحول، میثاق‌نامه دوره مدیریتی جدید است و با قاطعیت دنبال خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران»  تولید و رونق تاریخ شفاهی در دهه اخیر، اتفاق مبارکی است که باید آن را با فال نیک گرفت و از آن استقبال کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است