ورزشی 08:53 - 07 آذر 1393
ساری - ایرنا - رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت : لیگ جهانی کشتی ظرفیت های جدیدی را برای کشتی جهان فراهم کرده است.

' رسول خادم ' در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد درجویبار با بیان اینکه نظردادن در مورد کیفیت برگزاری مسابقات زود است و باید تا پایان مسابقات صبر کنیم گفت: به نظر می رسد مدیریت استان مازندران نهایت ظرفیت های موجود و امکانات لازم را برای برگزاری بهینه رقابت ها در جویبار متمرکز و فعال کرده است که امیدواریم این تلاش مورد قبول مهمانان و مردم علاقه مند قرار گرفته باشد.



وی در پاسخ به این سوال که برخی مطرح کرده اند سطح مسابقات به دلیل حضور تیم های دسته چندمی آسیا پایین آمده است، تصریح کرد: مسابقات لیگ جهانی متعلق به همه کشورها است در نتیجه ممکن است از همه جای جهان تیم های کشتی به این مسابقات ارسال شوند.



رییس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه لیگ جهانی ظرفیت های جدیدی رابه کشتی جهان معرفی کرده است، اظهار کرد: برخی از کشورهایی که تیم کشتی به مسابقات جهانی نفرستادند به این مسابقات تیم ارسال کرده اند که این نشان می دهد اقدامی که کشتی ایران انجام داد یک حلقه تعامل جدید را که تا به حال اجرایی نشده بود ایجاد کرده است.



وی ادامه داد: ما در لیگ جهانی صرفا رویکرد فنی بسیار جدی و پیچیده ای را دنبال نمی کنیم، بلکه تعاملاتی که در زمینه های بین المللی برای کشتی فراهم می کند یکی از موضوعات و شاخصه های مهمی است که در برگزاری لیگ مسابقات کشتی مد نظر ما است که مورد استقبال کشورهایی که در مسابقات جهانی شرکت نمی کنند قرار گرفته است.



خادم درباره نظر مسئولین فیلا در مورد مسابقات لیگ جهانی، گفت: این مسابقات تجربه جدیدی بود که خیلی از فدراسیون های ملی و برخی از افراد در اتحادیه جهانی کشتی، گمان نمی کردند امکان برگزاری آن فراهم شود، این شروع می تواند روی نگرانی افرادی که در کشتی دنیا معتقدند کشتی نمی تواند دارای لیگ جهانی باشد تأثیر بگذارد.



وی افزود: ما سعی کردیم نقطه تعادلی را با برگزاری لیگ جهانی کشتی و توجه به فدراسیون ملی ایجاد کنیم و نیاز داریم این مسابقات را بیشتر برگزار کنیم و تیم های بیشتری جذب کنیم تا بتوانیم نظام لیگ جهانی کشتی را به نحو مناسب تری تنظیم و طراحی کنیم.



سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان در مورد علت انصراف تیم کشتی روسیه گفت: تیم روسیه اعلام کرد که نمی تواند تیم خود را جمع آوری کنند که البته در کشتی فرنگی شرکت خواهند کرد.



نخستین دوره مسابقات کشتی آزاد لیگ جهانی روز پنجشنبه در شهر جویبار استان مازندران آغاز شد و امروز جمعه با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد.ک/2



608

انتهای پیام /*


5287298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی با چند ملی پوش شانس کسب سهمیه المپیک دیدار و گفت و گو کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است