استانی 18:02 - 12 بهمن 1393
فرماندار سیریک:
فرماندار سیریک گفت: 43 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان طی دهه فجر در سیریک به بهره‌برداری می‌رسد.

43 طرح عمرانی در سیریک به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سعیدالله مبارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 43 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر 10 میلیارد تومان طی دهه فجر در سیریک به بهره‌برداری می‌رسد و مهم‌ترین آن‌ها شامل مجتمع تجاری شهرداری سیریک، 60 کیلومتر روکش اسفالت جاده اصلی سیریک به جاسک، مرغ‌داری 25 هزار قطعه‌ای، 15 واحد مسکن مدد‌جویی کمیته امداد، مرکز اورژانس 115 سیکویی، دو باب دبستان 5 کلاسه گهردو و مهمانی، آبیاری تحت فشار، آزمایشگاه مرکز بهداشت و درمان گونمردی، 12 دستگاه پست‌هوایی، 2600 متر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق و  15 باب ساختمان دهیاری است.

وی اضافه کرد: 510 برنامه مختلف و متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی در قالب کمیته‌های 18 گانه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، ورزشی، پشتیبانی، اصناف، فرهنگیان، تزئینات، کودک و نوجوان، مساجد، روستایی و عشایری، نیروهای مسلح، مخترعین، فرهنگی ـ هنری، تعاون، قرآن و عترت، دانشجویی، مراسم‌ها و ارزیابی در سطح روستاها، بخش‌ها و شهر برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک اضافه کرد: دهه فجر برای همه ما ایرانیان تبلوری از عشق ایثار و شکوه و عظمتی وصف‌ناشدنی است برای اینکه در وهله اول جهان اسلام از بند و اسارت جهان غرب و منافقین رهایی یافت و در مراحل بعدی سرنوشت هر انسان ایرانی را با هر قومیت و رنگ و نژادی یکسان و برابر ساخت.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر روزهای تاریخی و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی ایران است، افزود: دهه مبارک فجر یادآور جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است.

مبارکی خاطرنشان کرد: گرامیداشت این ایام برای همگان ضروری بوده و اقشار مردم و مسوولان باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل (ره) را با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر گرامی بدارند.


5752448
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است