ورزشی 18:26 - 10 بهمن 1393
به‌روزرسانی می‌شود
رئیس جمهور در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارآسیایی گفت: جهان امروز جهان مسابقه است و باید در میدان رقابت نشان دهیم که چند مرده حلاجیم.

روحانی: جهان امروز، جهان مسابقه است/ باید در میدان رقابت نشان دهیم چند مرده حلاجیم

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی، گفت: خوشحالم در آستانه دهه مبارکه فجر اسلامی امروز این فرصت به دست آمد تا در جمع مدال‌آوران قهرمانان و مربیان و همینطور مسئولان ورزش کشور حضور داشته باشند. جهان امروز جهان مسابقه است. همه باید در میدان رقابت نشان دهیم چند مرده حلاجیم. میدان رقابتی که در آن نه عداوت باشد نه حسادت بلکه رفاقت باشد، همت، تلاش و جوانمردی.

وی افزود:‌ امروز مسئله مسابقه تنها در میدان ورزش نیست. ما در همه میدان‌ها در سیاست، فرهنگ و مسائل اجتماعی در میدان رقابت هستیم، میدان رقابتی برای ما ارزشمند است که در آن پیروزی باشد و لبخند را به سیمای ایرانیان برساند.

رئیس‌جمهور خطاب به ورزشکاران گفت: آن ساعاتی که شما با رقیب و حریف در تلاش هستید هیچ ایرانی نمی‌خواهد شما شکست بخورید. همه پیروزی شما را می‌خواهند این درسی است که از میدان ورزش باید بیاموزیم. آنجا که صحنه ملی، آنجا که پیروزی ملت مطرح است و برای مردم چه جوان، پیر، زن یا مرد فرقی نمی‌کند و همه هویت‌ها جز ایرانی بودن رنگ می‌بازد. هر ایرانی در سراسر کشور یا جهان برای پیروزی قهرمانان ما در میدان‌های ورزش خوشحال است.

روحانی ادامه داد: اگر کسی با طرفداران حریف هم صدا شود برای شما قابل قبول است؟ همه ما مشوق ورزشکاران خود هستیم. اگر آنجا که ورزشکار ایرانی پیروزی به دست نیاورد، حریفان کف بزنند و کسی با آنها همصدا شود آیا این موضوع نزد ایرانیان قابل قبول است. هیچ‌کس نمی‌پذیرد تا تحت پوشش انتقاد برای حریف کف بزند.

ادامه دارد...


5736030
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است