استانی 18:26 - 23 آبان 1398
عضو مجلس خبرگان رهبری:
ایسنا/خراسان رضوی نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: طرح دشمنان در استان سیستان و بلوچستان اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و ایجاد دردسر برای نظام بود و شهید شوشتری با اجرای برنامه‌های مدبرانه و موثر، نظام و مردم را به یکدیگر نزدیک و توطئه دشمنان را در اختلاف افکنی بین طوایف خنثی کرد.

تدابیر شهید شوشتری توطئه دشمن را در سیستان‌وبلوچستان خنثی کرد

مولوی علی احمد سلامی، امروز در مراسم دهمین یادواره شهدای وحدت "شهیدان شوشتری و محمدزاده" در مجتمع فرهنگی آیه‌ها اظهار کرد: گفتنی‌ها درباره شهید و شهادت زیاد است، مردم ما به برکت انقلاب اسلامی از واژه شهید و فضائل شهادت بی اطلاع نیستند.

وی گفت: از روزی که این نهال کاشته شده فرزندان انقلاب با خون خود این نهال را آبیاری کرده و تا اینجا رسانده‌اند و امید است تا در آینده بیشتر به ثمر برسد.

وی اظهار کرد: زمانی که شهید شوشتری به استان سیستان و بلوچستان آمدند چندین گردهمایی را برگزار کردند و من نیز در تعدادی از آنها حضور داشتم و با خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار آشنا شدم. از خصوصیات بارز این شهید تواضع و فروتنی بود و رفتار و گفتار ایشان در برخورد با یک مسئول و یک کودک متواضعانه بود.

نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار این بود که تفاوتی میان شیعه و سنی قائل نبودند. توجه شهید به افراد مستضعف از دیگر خصوصیات ایشان بود و در زمانی که در سیستان و بلوچستان بودند همواره به مردم حاشیه شهر توجه داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهید شوشتری برنامه‌های موثری را در طول حضور خود در منطقه سیستان دنبال می‌کردند، گفت: جلساتی که شهید در استان برگزار می‌کردند در رفع اختلافات میان طوایف بسیار موثر بود و آنان را به هم نزدیکتر کرد.

نماینده اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: طرح دشمنان در استان سیستان و بلوچستان اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و ایجاد دردسر برای نظام بود اما  شهید شوشتری نظام و مردم را به یکدیگر نزدیک کرد.

وی اظهار کرد: منطقه جغرافیایی سیستان و بلوچستان از طریق زمینی هم مرز با دو کشور پاکستان و افغانستان است و از طریق مرزهای آبی با امارات و عربستان هم مرز است و همانطور که می دانیم دو کشور افغانستان و پاکستان همواره در طول تاریخ  ثبات سیاسی نداشته و در هر دو کشور نیز آمریکا لانه کرده و حاکم بر مرزهاست و می خواهد وارد مرزهای ما شود اما با تعاملی که نظام و مسئولین با یکدیگر و هر دوی این ها با مردم دارند دشمن موفق نشده تا به امروز به اهداف خود برسد.

انتهای پیام


10293926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است