ورزشی 20:40 - 01 اسفند 1397
سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید گل‌های استقلال روی اشتباهات فردی بازیکنان این تیم بود.

تارتار: روی اشتباهات خودمان گل خوردیم/ پسرم مثل من نمی‌شود

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار درباره باخت تیمش مقابل استقلال گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول استقلال به خاطر باخت هفته قبل با انگیزه بازی کرد و به زودی به گل نرسید.

او درباره گل‌های استقلال از روی ارسال از جناحین گفت: این  گل‌ها روی اشتباهات ما بود. ما اشتباه کردیم و فکر نمی‌کردیم گل بخوریم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم. در ضد حملات دو موقعیت خوب نصیب استقلال شد که رحمان احمدی به خوبی جلوی حملات این تیم را گرفت.

سرمربی پارس جنوبی با تشکر از هواداران افزود: شرمنده هواداران شدیم که این مسیر را تا آزادی طی کردند. به بازیکنان، کادرفنی و هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم.

تارتار درباره استفاده از پسرش در ترکیب پارس جنوبی گفت: پسرم مصدومیتی دارد که فعلا نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

او همچنین در واکنش به اینکه  فکر می‌کند پسرش پایش جای پای او بگذارد، گفت: فکر نمی‌کنم او مانند من شود.

به گزارش ایسنا،‌ مهدی تارتار در نشست خبری پس از این دیدار هم گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما در ابتدای نیمه اول با گل زودهنگام غافلگیر شدیم و برنامه ما به هم ریخت و سپس گل دوم را دریافت کردیم. استقلال محکوم به برد بود و ما در نیمه دوم بهتر بودیم و می توانستیم به گل برسیم. استقلال در چند ضد حمله خطرناک ظاهر شد اما احمدی خوب عمل کرد و ما را در بازی نگه داشت. به استقلالی ها برای این برد تبریک می گویم و از هواداران که شب گذشته راه افتادند و امروز رسیدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم در آینده بهتر عمل کنیم.

وی درباره مسائل مالی تیمش گفت: هفته گذشتم گفتم به احترام هواداران تا انتهای فصل راجع به مشکلات مالی صحبت نمی‌کنم اما می‌دانم مسئولان به فکر برطرف کردن مشکلات هستند.

تارتار در پاسخ به این سوال که چرا خط دفاعش کند بوده است، گفت: نظر شما قابل احترام است. خط دفاعی ما هر چند دو گل دریافت کرد اما تا قبل از این جز 6-7 دفاع برتر لیگ بود و گل های زیادی نخورده بودیم. استقلال خریدهای زیادی داشت و نفرات خوبی جذب کرد. هزینه این تیم قابل قیاس با ما نیست و یک یا دو بازیکن این تیم، بودجه کل تیم ما است.

وی در ادامه در واکنش به این صحبت که تیمش فجر سپاسی جدید هستید، گفت: تیم ما اینگونه هم نیست. برخی تیم ها مانند ما برای ماندن در لیگ هزینه می کنند و برخی تیم ها مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی هزینه می‌کنند.

سرمربی پارس جنوبی در پایان درباره آینده خود در این باشگاه و احتمال جدایی در پایان فصل، اضافه کرد: تمام تمرکز من روی تیم است. ما هواداران خوبی داریم و به عشق آنها چیزی نمی‌گوییم تا فصل تمام شود.

انتهای پیام


10060071
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ذوب آهن اصفهان یکی از برترین باشگاه‌های ورزش و فوتبال کشور در سال ۱۴۰۲ درگیر حاشیه‌های عجیبی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شک نکنید که اتفاقات خوبی می‌افتد و این تیم به جایگاه اصلی اش برمی گردد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در دیدار برگشت برابر ترکمنستان باید نیمی از بازیکنان جوان بازی می‌کردند،اما این اتفاق رخ نداد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است