استانی 18:05 - 10 شهریور 1393
یک بانوی متکدی بجنوردی که در مرکز نگهداری متکدیان این شهر روزگار می گذراند با خواستگاری یک شهروند راهی خانه بخت شد.

زن متکدی به خانه بخت رفت

مسئول ستاد متکدیان استان خراسان شمالی با اعلام این مطلب، افزود: این زن حدود 40 سال دارد که به دلیل تنگناهای مالی از ناچاری، مدتی گرفتار پدیده تکدی گری شده بود.

کریم سجادی گفت: مرکز نگهداری موقت متکدیان زن بجنورد، در مرکز این شهر و در جوار محلات مسکونی قرار دارد و یکی از همسایه ها پس از دیدن این بانو و تحقیق و بررسی همه جوانب، وی را برای برادر خود خواستگاری کرد.

وی افزود: آیین خواستگاری با مراسم خاصی در مرکز نگهداری متکدیان برپا شد و عروس خانم با شادمانی از نوانخانه راهی خانه بخت شد.

سجادی گفت: شهرداری بجنورد نیز برای سپیدبختی تازه عروس، در حد توان خود برخی کمک های مادی و معنوی را برای این خانواده منظور کرد.

مسئول ستاد متکدیان استان خراسان شمالی افزود: اکنون در مرکز نگهداری موقت متکدیان زن بجنورد، به عنوان تنها مرکز استان، هفت زن متکدی بالای 18 سال نگهداری می شوند.(ایرنا)


4621415
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است