استانی 16:22 - 05 خرداد 1396
نماینده ولی فقیه در لرستان:
خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: آل سعود می خواهد ایران را از حمله نظامی بترساند، اما مطمئن باشد حمله نظامی به ایران را به گور خواهد برد.

آل سعودحمله به ایران را به گورمی‌برد/بامتخلفان انتخابات برخوردشود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: ماه رمضان ماه تقوا است و یکی از فلسفه های روزه رسیدن به تقوا است.

وی با بیان اینکه خدای متعال می فرماید: ای مومنین روزه بر شما واجب شده است همچنان که قبل از شما روزه می گرفتند؛ هدف از وجوب روزه این است که به تقوا برسید، تصریح کرد: ماه رمضان، ماه تقوا و پاکسازی دل است، فرصتی برای خودسازی و تزکیه نفس و تقویت بنیه معنوی جامعه است.

ماه رمضان فرصتی برای کسب تقوای فردی، اجتماعی و سیاسی

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه ماه رمضان فرصتی برای کسب تقوای فردی، اجتماعی و سیاسی است، افزود: از مهم ترین مشکلات جامعه ما ضعف تقوای سیاسی است و اگر تقوای سیاسی وجود داشته باشد مردم و جامعه در سلامت هستند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه یکی از شاخه های مهم تقوا، تقوای سیاسی است، تصریح کرد: اگر در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برخی دچار بداخلاقی، بدرفتاری، تهمت، افترا و دروغ شدند جا دارد در ماه رمضان استغفار کنند و تقوا داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مخصوصا بیش از همه مردم زمامداران و مسئولان حکومتی باید لباس تقوا را بپوشند، افزود: باید آنچه که از خصومت ها و کینه ها در انتخابات اتفاق افتاد را تغییر دهند و به محبت و صمیمیت تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: افراد حرف های نیش دار نزنند، از آداب اسلامی به دور است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مسئولان باید بیش از دیگران تقوا داشته باشند، تصریح کرد: نماز جمعه محل سفارش به تقوا است و مهم ترین بخش تقوا، تقوای سیاسی است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم، اظهار داشت: امروز آخرین جمعه ماه شعبان و آخرین روز ماه شعبان است، این ساعات پایانی ماه شعبان را دعا بخوانید تا آمرزیده شوید.

ماه رمضان ماهی است که شما دعوت شدید به مهمانی خدا

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام در آخرین جمعه ماه شعبان خطبه ای خواند که به خطبه شعبانیه معروف شد، تصریح کرد: پیامبر در این خطبه راجع به اهمیت ماه شعبان فرمود: ای مردم ماه خدا به شما روی آورده است، این ماه، ماه خدا است، با برکت و رحمت و مغفرت است، این ماه را با ماه های دیگر مقایسه نکنید، این ماه ماهی است که لحظات آن برتر از سایر لحظات است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود: تعبیر بسیار زیبای پیامبر در خطبه شعبانیه در مورد ماه رمضان این است که: ماه رمضان ماهی است که شما دعوت شدید به مهمانی خدا.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اظهار داشت: این انتخابات با مشارکت ۷۳ درصدی مردم برگزار شده است، درواقع شکوه دیگری از عظمت نظام و عظمت مردم ایران به رخ دنیا کشیده شد.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت به پای صندوق رای آمدند و حماسه ای که جلوه ای از مردم سالاری دینی بوده است را خلق کردند، این حماسه ۴ مولفه بزرگ داشته است، تصریح کرد: اولین مولفه این انتخابات حضور حداکثری مردم بود که بیش از ۴۱ میلیون نفر در آن شرکت کردند، این حضور حماسی مردم بزرگترین پشتوانه برای نظام و انقلاب است.

کسانیکه در انتخابات برنده نشدند برخلاف فتنه گران در مقابل قانون تمکین کردند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه رقابت جدی دومین مولفه انتخابات امسال بود، افزود: هرکسی هر حرفی داشت را گفت و حتی برخی مطالب که مصلحت نظام، جامعه و مردم نبود نیز از سوی برخی نامزدها مطرح شد.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه سومین مولفه انتخابات امنیت کامل انتخابات بود، انتخابات در حالی برگزار شد که فضای جامعه آرام و امن بود، تصریح کرد: سلامت مورد قبول انتخابات از دیگر ویژگی های انتخابات بود، هرچند تخلفاتی نیز صورت گرفته و همه هم به این تخلفات اذعان می کنند که مسئولان در حال رسیدگی هستند.

وی با بیان اینکه کسانیکه در انتخابات پیروز نشدند نیز تمکین کردند و برخلاف رفتار فتنه گران در سال ۸۸ که کشور را به آشوب کشیدند به قانون تمکین کردند، تصریح کرد: ۱۶ میلیون رای رقیب در این انتخابات تمکین کردند و این موضوع بسیار مهم است، نشانه پایبندی به انقلاب است، دوست ندارند کشور دچار آسیب شود و آشوبی در جامعه اتفاق بیافتد و اسباب خوشحالی دشمن را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در فتنه ۸۸ همه دیدیم که چقدر خسارت مالی و معنوی به کشور زدند، افزود: همه باید از این قانون مداری، پایبندی و ولایتمداری افراد در انتخابات امسال درس بگیرند، در عین حال مردم انتظار دارند با متخلفین انتخابات برخورد قاطع و قانونی شود.

زکاوت رهبری حتی مخالفان را به پای صندوق رای آورد

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه این انتخابات، یک انتخابات بسیار باشکوه بود و حضور مردم موجب شگفتی همه شده است، مردم ما دوباره سربلند شدند و به نظام، رهبری و انقلاب اعتماد کردند، اظهار داشت: مخالفین هم اعتراف کرده اند که زکاوت و هوشمندی رهبر ایران حتی مخالفان را به پای صندوق رای آورد، برنده انتخابات مردم، نظام و رهبری بود.

وی با بیان اینکه مردم انتظاراتی از رئیس جمهور دارند که به حق است، همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید به مشکلات روزمره مردم توجه شود، باید برای پیشرفت و رشد اقتصادی گام های قوی برداشته شود، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی باید حل شود و اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب باید محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امام راحل فرمود هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، نه اینکه هرچه فریاد داریم بر سر خودمان بکشیم، این شیوه درست نیست، دشمنان در کمین هستند و نباید غفلت کنیم، گفت: همین هفته رئیس جمهور آمریکا به عربستان سفر می کند، اولین سفر خارجی خود را با آل سعود آغاز می کند، معلوم است که دشمنان می خواهند منسجم شوند و اجماع منطقه ای علیه ایران به وجود آورند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه سفر ترامپ به عربستان به منظور اخاذی و تامین منابع مالی آمریکا بوده است و چمدان های پر از دلار را برد و یقینا در رقص شمشیر هم شرکت می کند، تصریح کرد: این اقدامات برای این است که به انقلاب ضربه بزنند، عربستان فکر می کند با برقراری ارتباط با آمریکا می تواند وزن خود را در منطقه ارتقاء ببخشد، خیال می کند با انعقاد بزرگترین پیمان خرید سلاح در منطقه قدرت پیدا می کند.

آل سعود بداند اسلحه نمی تواند به آنان قدرت بدهد

وی با تاکید بر اینکه آل سعود می خواهد ایران را از حمله نظامی بترساند، مطمئن باشید شما حمله نظامی به ایران را به گور خواهید برد، افزود: آل سعود پول مردم عربستان را به جیب آمریکا ریخت و اسلحه خرید و می خواهد یمن، حزب الله و ایران را تهدید کند، این سلاح ها یقینا علیه آل سعود به کار گرفته خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رژیم شاهنشاهی ژاندارم منطقه بود اما سلاح نتوانست مقابل ملت بایستد، آل سعود بداند اسلحه نمی تواند به آنان قدرت بدهد، گفت: جنایات رژیم آل خلیفه در بازداشت و دستگیری عالم مجاهد آیت الله شیخ عیسی قاسم در بحرین یک جنایت بزرگ است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه مشی آیت الله شیخ عیسی قاسم ثبات و صلح و آرامش بوده است، مشی ایشان این بوده که بحرین حفظ شود، تصریح کرد: آل خلیفه وحشیانه رفتند در خانه این عالم و او را بازداشت کردند، عده ای شهید و مجروح شدند و مدعیان حقوق بشر و آزادی در دنیا سکوت مرگباری را پیشه کردند و نمی گویند چه اتفاقی افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه رژیم آل خلیفه مجری اوامر آل سعود، اسرائیل و آمریکا است، افزود: دستگیری آیت الله شیخ عیسی قاسم موجب جریحه دار شدن قلب مسلمانان و حتی اهل سنت شد، افزود: ضمن محکوم کردن جنایت آل خلیفه مصرانه از دستگاه دیپلماسی می خواهیم که نسبت به آزادی بدون قید و شرط این عالم اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: رژیم آل خلیفه باید بداند این نوع جنایات زمینه سقوط آنها را فراهم می کند و باید برای مردم و علما احترام قائل شوند.


9129289
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است