گوناگون 00:21 - 10 آبان 1393
در حالت عادی و با استفاده از اپلیکیشن های معمولی، تهیه اسکرین شات از صفحه کامل، آن هم با کیفیتی مناسب ممکن نیست. اما افزونه Awesome Screenshot برای مرورگر سافاری در iOS 8، انجام این کار را به سادگی برایتان فراهم کرده است.









برترین ها :

حتما برایتان اتفاق افتاده که در حین وبگردی با مرورگر سافاری، به صفحه جالبی برخورد کرده و به داشتن یک اسکرین شات از کل صفحه به صورت کامل احتیاج پیدا کرده اید. در حالت عادی و با استفاده از اپلیکیشن های معمولی، تهیه اسکرین شات از صفحه کامل، آن هم با کیفیتی مناسب ممکن نیست. اما افزونه Awesome Screenshot برای مرورگر سافاری در iOS 8، انجام این کار را به سادگی برایتان فراهم کرده است.



افزونه Awesome Screenshot پیش از این در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده بود و حال، با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از Extension در iOS 8، نسخه مربوط به مرورگر سافاری این سیستم عامل هم ساخته شد.



پس از نصب Awesome Screenshot، باید آن را به مرورگر سافاری اضافه کنید. برای این کار کافی است در محیط سافاری دکمه Share را زده و سپس در قسمت More گزینه اسکرین شات را فعال کنید. از این به بعد، در هر صفحه ای از مروگر با فشردن گزینه Share، آیکن اسکرین شات را هم خواهید دید و می توانید با آن از محیط وب عکس برداری کنید.



این افزونه به غیر از این که امکان عکس برداری از یک صفحه کامل اینترنتی، بدون افت کیفیت را برایتان فراهم کرده، به شما اجازه می دهد که به روی اسکرین شات های گرفته شده تغییراتی هم اعمال کنید. به طور مثال زیر یک پاراگراف مهم خط کشیده یا در گوشه ای از آن، متنی یادداشت کنید.



عکس ها هم با کیفیتی عالی و فرمت PNG در قسمت Photos ذخیره می شوند، حتی اگر مایل باشید می توانید اسکرین شات را مستقیما از محیط سافاری با دیگران به اشتراک بگذارید.



Awesome Screenshot برای iOS 8 نوشته شده و تنها با مرورگر سافاری سازگار است. اگر از کاربران iOS 8 هستید، دانلود این افزونه کاربردی را از دست ندهید.



دانلود برنامه Awesome Screenshot for Safari برای iOS دانلود برنامه Awesome Screenshot for Safari برای iOS








5085485
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است