استانی 12:39 - 05 اسفند 1395
با کسب بیشترین مدال و با درخشش در تالو؛
قم - تیم ووشوی اصفهان عنوان قهرمانی ووشوی زنان کشور در رده‌های سنی پایه به میزبانی قم را کسب کرد.

تیم اصفهان قهرمان مسابقات ووشوی زنان کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور در بخش دختران در قسمت ساندا به میزبانی قم قبل از ظهر پنج‌شنبه به پایان رسید و تیم ووشوی استان اصفهان جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.



در این مسابقات که در خانه ووشوی استان قم واقع در مجموعه ورزشی جواد الائمه(ع) برگزار شد تیم ووشوی استان اصفهان با کسب بیشترین مدال و به لطف اقتدار خود در مسابقات تالو در ۲ رده سنی نوجوانان و جوانان به مقام قهرمانی رسید.



در این مسابقات که با حضور ۵۵۰ ورزشکار ووشوکار دختر در ۲ بخش تالو یا هنرهای نمایشی و ساندا یا مبارزه به میزبانی هیئت ووشوی استان قم برگزار شد تیم اصفهان توانست ۱۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره در ۲ بخش ساندا و تالو به دست بیاورد و بالاتر از تیم‌های ووشوی استان‌های البرز و یزد بر سکوی قهرمانی این مسابقات قرار بگیرد.



البرز در حالی در این مسابقات نایب قهرمان شد که با کسب ۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۴ برنز به کار خود پایان داد  و تیم هیئت ووشوی استان یزد با ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز به لطف درخشش تالوکاران خود به مقام سومی رسید.



در رده بندی اختصاصی ۲ بخش نیز در تالو، همان طور که پیش بینی می‌شد تیم اصفهان ۱۱ طلا و ۲ نقره کسب کرد و یزد با ۵ طلا، ۲ نقره و یک برنز دوم شد و مازندران با کسب ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز به عنوان سومی دست یافت.



در بخش ساندا، البرز تیم بی رقیب این بخش بود به طوری که البرز با چهار مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز سکوی نخست را از آن خود کرد و خوزستان با ۲ طلا و ۲ برنز به مقام دومی رسید و تیم‌های کرمانشاه و قزوین مشترکا با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز سوم شدند.



نفرات برتر این مسابقات جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم جوانان ایران را به دست آوردند در حالی که جوانان ووشوی ایران، سال آینده رقابت‌های آسیایی کره جنوبی را پیش روی دارند.

شهین نظری نایب رئیس فدراسیون ووشو ناظر تمامی مسابقات برگزار شده در قم بود و فریبا محمدیان معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان نیز با حضور در قم از این مسابقات دیدن کرد.


8847327
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است