اجتماعی 18:45 - 06 خرداد 1397
در سفر معاون وزیر بهداشت به مشهد صورت گرفت
معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به مشهد، ضمن بازدید از مراکز درمانی مشهد، به بررسی روند اجرای نظام ارجاع و سطح بندی خدمات پرداخت.

بررسی روند اجرای نظام ارجاع و سطح بندی خدمات سلامت

به گزارش ایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در سفر به مشهد و با حضور در نشست مشترک هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موضوع پیگیری برنامه نظام ارجاع و سطح بندی خدمات، گفت: این نشست به منظور بررسی سه موضوع استحقاق سنجی، نظام ارجاع و سطح بندی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

وی ضمن تاکید بر وجود هر سه مورد در قانون و اسناد بالادستی کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه نظام ارجاع و سطح بندی خدمات در برخی استان‌ها آغاز شده است و استان خراسان رضوی در این خصوص زیر ساخت و نرم افزار بسیار خوبی برای نظام ارجاع دارد.

وی به سطح بندی خدمات که جزو قوانین برنامه ششم توسعه است، اشاره کرد و گفت: در اسناد بالا دستی عنوان شده که در قالب نظام ارجاع باید بدانیم در سطوح مختلف بیمارستانی چه خدمتی را باید افراد دریافت کنند.

بنابر اعلام وبدا، دکتر جان بابایی موضوع دیگر مورد بررسی در این نشست را  استحقاق سنجی عنوان کرد و گفت: یکی از اقداماتی که به صورت مشترک بین حوزه معاونت درمان، بیمه سلامت و حوزه فناوری اطلاعات وزارت بهداشت آغاز شده، استحقاق سنجی افراد است.

وی ابراز داشت: استحقاق سنجی به این معنا که مشخص شود افراد هنگامی که وارد بیمارستان و یا کلینیک‌ها می‌شوند از طریق شناسایی که با دفترچه اتفاق می افتد، دارای چند دفترچه بیمه هستند  و در صورتی که در دفترچه ها همپوشانی وجود داشته باشد، یکی از دفترچه ها حذف می شود.

انتهای پیام


9792472
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است