ورزشی 06:40 - 15 تیر 1394
درو درغوکاسیان با اشاره به عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی بسکتبال جهان گفت: اگر گروه‌مان آسانتر بودن می‌توانستیم به جمع هشت تیم برتر جهان صعود کنیم.

ملی‌پوش بسکتبال جوانان: گروه آسانتری داشتیم جزو 8 تیم برتر می‌شدیم

ملی‌پوش بسکتبال جوانان ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره رقابت‌های قهرمانی جهان و نبردهای ایران اظهار کردک رقابت‌های خوبی با بزرگان جهان داشتیم و به نظرم خیلی خوب مبارزه کردیم. ما در بازی با آمریکا نمایش قابل قبولی داشتیم و اگر برابر مصر به برتری می‌رسیدیم روند کاری‌مان در ادامه مسابقه‌ها کاملا فرق می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. با این حال معتقدم مبارزه‌های خوبی داشتیم و بدون ترس از نام حریفان به میدان رفتیم.

درغوکاسیان در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که بر خلاف پیش‌بینی‌ها برابر مصر مغلوب شدند، تصریح کرد: به نظرم کمی مغرور شده بودیم. بازی با آمریکا باعث شد تا تیم با غرور کارش برابر مصر را آغاز کند. البته بازی برابر تونس در اردوی ترکیه هم این غرور را بیشتر کرده بود. تونس نایب قهرمان آفریقا بود که آن‌ها را شکست داده بودیم و باعث شد خودمان را از پیش برنده بدانیم. فکر می‌کردیم بازی ساده‌ای داریم و غفلت کردیم. ما در نیمه دوم به خودمان آمدیم اما هر کار کردیم نشد. مطمئنا اگر برنده می‌شدیم در مرحله حذفی کار آسان‌تری برابر اسپانیا داشتیم و در کل رقابت‌هایمان شرایط بهتری پیدا می‌کرد. به هر حال این بدشانسی ما در رقابت‌ها بود.

ملی‌پوش تیم بسکتبال جوانان که با باشگاه شیمی در تهران به لیگ برتر صعود کرده در پاسخ به این سوال که آیا تیم توانایی صعود به جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها را داشت، بیان کرد: بله واقعا خوب کار کردیم و اگر خوش‌شانس بودیم و گروهمان آسان‌تر می‌شد می‌توانستیم در این امر موفق شویم. اکنون کرواسی و آمریکا به فینال رسیده‌اند و نشان می‌دهند که چقدر قدرتمند هستند.

درغوکاسیان درباره دیدار برابر کرواسی و شکست با اختلاف امتیازی بالا برابر این تیم به ایسنا گفت: به نظرم سخت‌ترین بازی ما بود. آن‌ها تیم بسیار فیزیکی داشتند و زیر حلقه آزارمان دادند. ما در حمله ناکام بودیم و در جریان رقابت از نظر روانی ضربه خوردیم و نتوانستیم کاری انجام دهیم. همین باعث شد تا اختلاف امتیازی زیاد شود. حساسیت و فشار بازی‌ها بسیار بالا بود و این موارد واقعا کار تیم را دشوارتر کرده بود.

او در پاسخ به این سوال که چه تفاوتی بین رقابت با چین در قهرمانی جهان و فینال آسیا وجود داشت که در یونان توانستند چین را شکست بدهند، بیان کرد: به نظرم چون در قهرمانی جهان با تیم‌های مطرح جهان رقابت کرده بودیم و خیلی خوب جنگیدیم اعتماد به نفسمان بالا رفته بود. واقعا رشد کرده‌ایم و با قدرت و خودباوری بالایی به مصاف چین رفتیم و برنده شدیم.

او با اشاره به این موضوع که قهرمانی جهان تجربه بسیار خوبی برای جوانان بود، تصریح کرد: این رقابت‌ها تجربه بسیار خوبی بود. بازی به بازی پیشرفت کردیم و اگر گروهمان آسان‌تر بود به جمع هفت تیم برتر جهان می‌رسیدیم. ما با قهرمان جهان، با یکی از بهترین‌های اروپا و قهرمان آفریقا رقابت کردیم و کارمان در مرحله گروهی خیلی دشوار بود. البته فراموش نکنیم که آسیب دیدگی مهیار مهر و سپس صمد سرمدی نیز به تیم ضربه زد.

درغوکاسیان در پایان در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه عملکرد خودش را چطور ارزیابی کرده است، گفت: درباره عملکرد من مربیان تیم باید نظر بدهند. من تمام تلاشم را کردم تا به تیم ملی کشورم کمک کنم.

انتهای پیام


6702268
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است