اجتماعی 12:02 - 29 مهر 1393
کلاهبردار حرفه ای پس از مدت ها فرار از دست قانون ، سرانجام در عملیات 120 دقیقه‌ای پلیس دستگیر شد.

جزئیات عملیات دو ساعته پلیس برای دستگیری کلاهبردار + عکس

27 مهرماه ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران یکی از کلاهبرداران حرفه ای و فراری را در بلوار رسول اکرم(ص)، جنب ساختمان معاونت خدمات شهری، انتهای کوچه گلدیس، ساختمان الهیه ردیابی کردند و سریعا جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.



ماموران پس از حضور در محل، منزل متهم را که به تازگی برای مخفی شدن از دست پلیس خریداری کرده بود، در طبقه سوم مجتمع مسکونی الهیه شناسایی کردند و بنا بر دستور قضایی ابتدا برای ورود به منزل دق الباب کردند که همسر متهم پشت درب آمد و وقتی متوجه شد که ماموران پلیس آگاهی قصد وارد شدن به خانه را دارند، کمی فرصت خواست تا درب را باز کند.

ماموران که حدود 30 دقیقه منتظر بودند تا درب خانه از سوی همسر کلاهبردار باز شود، متوجه رفتار های مشکوکی در ساختمان شدند و پس از حضور در خانه مشاهده کردند، پنجره بالکن باز است و گوشه ای از پرده نیز پاره شده است.



همسر متهم فراری در گفتگو با ماموران ابراز داشت که هیچ اطلاعی از شوهرش ندارد و چندین روز می شود که او را ندیده است، ماموران که در بازرسی ها نیز به نتیجه ای نرسیده بودند از خانه خارج شده ولی از آنجایی که مطمئن بودند، متهم درون مجتمع حضور دارد در کمین نشسته و بخش​های مختلف ساختمان را نیز از جمله پارکینگ و پشت بام مورد بازرسی قرار دادند که بی فایده بود.



پس از گذشت 15 دقیقه، همسر کلاهبردار به طرز مشکوکی خانه اش را ترک کرد و به داخل خانه همسایه رفت به همین دلیل ماموران پلیس آگاهی سریعا درب خانه همسایه را زده و خواستار بازکردن درب خانه شدند که زن داخل خانه ممانعت نمود که در ادامه ماموران از آنجایی که مطمئن بودند متهم از طریق بالکن وارد این خانه شده است، از مقام قضایی دستور بازکردن درب خانه توسط قفل ساز را گرفتند.

قفل ساز به محل آورده شد که ناگهان متهم فراری با رفتن به لبه بالکن شروع به فریاد زدن کرد و گفت: اگر بخواهید مرا دستگیر کنید، خودم را می کشم که سریعا ماموران با آتش نشانی شهریار تماس گرفته و امدادگران 125 نیز پس از حضور در محل سریعا تشک نجات را پهن کردند که در همین میان قفل ساز با بازکردن خانه و یورش ماموران به داخل منزل، کلاهبردار دستگیر و به پایگاه پلیس منتقل شد.





سرهنگ خدادادی، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اعلام این خبر، افزود: این عملیات که حدود 2ساعت به طول انجامید، خوشبختانه بدون هیچگونه درگیری و خسارت جانی و مالی به پایان رسید و همسر متهم و زن همسایه که در اتاق خواب توسط مجرم فراری محبوس شده بودند، آزاد شدند و تحت نظر قرار گرفتند.(باشگاه خبرنگاران)


5001536
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور گفت: افزایش چند برابری جریمه (تخلفات رانندگی) برای جلوگیری از رفتار پرریسک کسانی است که می‌خواهند با رانندگی پرخطر جان دیگران را به خطر بیاندازند چرا که افزایش جریمه برای کسانی که در مسیر قانون حرکت می‌کنند مسئله خاصی نیست
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افزایش جریمه‌ها بسیار کار درستی است، اما افزایش جریمه به تنهایی عامل بازدارنده نیست بلکه ایجاد فرهنگ بازدارنده نقش مهم‌تری دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از حریق در کارگاه تولید سپر خودرو خبرداد و گفت: در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: شاهد اثرات مثبت ایجاد پست‌های خدمات بشر دوستانه سازمان جوانان در کاهش تصادفات نوروزی هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد که بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است