گوناگون 11:18 - 06 خرداد 1394
رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، عدم ارائه تایید کتبی از سوی وزارت اطلاعات، بانک مرکزی و اداره سوءپیشینه اهلیت متقاضیان در خصوص متقاضیان را دلیل تأخیر در اعلام جواب مزایده چهارم سرخآبی‌ها دانست.

وزارت اطلاعات، مزایده را به تأخیر انداخت   ‌
به گزارش فرهنگ نیوز ، حسن زمانی در لغو جلسه اعلام نتیجه مزایده که قرار بود روز دوشنبه اعلام شود٬ گفت: صورت جلسه‌ای از طرف باشگاه‌ها به دست سازمان خصوصی سازی نرسیده بود بنابراین این جلسه لغو شد.
 
وی ادامه داد: مجمع باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس به دلیل این‌که هر سه مرجع بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اداره سوءپیشینه اهلیت متقاضیان را هنوز به صورت کتبی تأیید نکرده بودند به جمع‌بندی نرسیده بوده و نتوانستند صورت‌جلسه را نهایی کنند.
 
مزایده چهارم غیرقانونی نبود
زمانی با اشاره به این‌که مزایده در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است بیان داشت: این‌که گفته می‌شود مزایده چهارم به دلیل گذشت یک سال از زمان آن غیرقانونی است صحت نداشته و مزایده چهارم کاملا صحیح بوده است.
 
رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افزود: این مزایده در اختیار سازمان خصوصی‌سازی است و تاکنون مشکلی هم وجود نداشته است. اگر مشکلی وجود نداشته باشد جواب مزایده امروز اعلام خواهد شد.
 
زمانی اضافه کرد: سازمان خصوصی‌سازی دارای اختیارات دیگری نیز است که درصورت به نتیجه نرسیدن مزایده می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.
 
برگزاری مزایده پنجم در صورت نیاز
وی در پاسخ به این‌که آیا درصورت به نتیجه نرسیدن مزایده چهارم مزایده پنجم برگزار خواهد شد یا خیر گفت: برای مزایده پنجم هیچ مشکلی وجود ندارد و در صورت لازم انجام خواهد شد.
 
رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درباره طرح دوفوریتی مجلس برای عدم واگذاری نیز عنوان داشت: این طرح از سوی 135 نماینده مجلس امضا شده ولی هنوز در دستورکار قرار نگرفته است و بنابراین نمی‌توان از عدم واگذاری صحبت کرد.

6453297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است