سیاسی 18:05 - 27 شهریور 1397

فرماندهان پدافند هوایی و نیروی هوایی ارتش به «سیاری» تبریک گفتند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی اعطای نشان درجه یک فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم (ع) الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیام‌های جداگانه‌ای این افتخار و موفقیت را به وی تبریک گفتند.

متن پیام فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ع) ارتش جمهوری اسلام ایران به شرح ذیل است:

«امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری

با اهدا سلام و تحیات و با درود و صلوات بر محمد و آل محمد (س) با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای،

آینده ایران اسلامی مرهون غیرت و همت مردانی است که با اخلاص ناب و تلاشی صادقانه افتخار می آفرینند و با تدابیر روزشان تقدیر ماندگاری و اقتدار را برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم می زنند.

اکنون که با دستان مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) بنا به شایستگی های لازم و حسن اعتماد معظم له به نشان درجه یک فتح مفتخر گردیده اید، اینجانب برحسب وظیفه و به نیابت از آحاد کارکنان مومن، انقلابی و سلحشور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا آجا این توفیق مبارک را تبریک و تهنیت عرض نموده.امید است با استعانت از درگاه خداوند منان و تحت شمول ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله  العظم در تحقق فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در ارتقا توانمندی ها و آمادگی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) آجا

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد»

متن پیام فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلام ایران به شرح ذیل است:

«محضر امیر دریادار دکتر حبیب الله سیاری

معاون محترم هماهنگ کننده و رئیس ستاد آجا

همواره در حیات عینی آدمی، چهره های ماندگاری را دیدار می کنیم که علاوه بر حضور در جهان بیرون، در دنیای درون و زندگی ذهنی ما نیز جایگاهی رفیع و وجوری پویا زنده دارند.

به گواه دلدادگی هم زمان و همکیشان شما، در میان خیل دریادلان سرزمین مادری ما "حبیب" روزهای دیر و دور شهیدان از آن اسوه هاست که در صورت و معنی و ظاهر و باطن سبب تمجید بوده و خواهد بود.

دریافت نشان درجه یک فتح با شیرین کامی کلام مهربان ولی امر که فرمودند: "امیر سیاری انصافا حق شما بود" دست مریزادی ارزشمند برای جنابعالی و ارتش انقلابی است که در هشت بهشت گلگون کفنان ایران اسلامی، در ضیافت ایمان بساط جان گشودید و به نشان زخم جانبازی مفتخر گشتید.

این توفیق و دستاورد بزرگ را به جنابعالی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال در ظل ممئپدود حضرت ولی عصر(عج) و دعای مجیب فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) توفیق و تندرستی توأمان شما را مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده»


9912166
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای‌عالی امنیت ملی که برای شرکت در «دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه» در سن‌پترزبورگ حضور دارد، اهداف سفرش را تشریح کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران در صدر هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، دقایقی قبل وارد کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از تدوین و انتشار کتاب اولویت‌های پیشنهادی دوازدهمین دوره مجلس در این مرکز خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل غرب آسیا درباره تغییر معادلات بین المللی بعد از عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مردم فسا در مجلس دوازدهم درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان سازمان امور مالیاتی را موظف کرد هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی را به‌عنوان هزینه‌های قابل قبول مالیاتی بپذیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» گزارش کمیسیون بهداشت مجلس درباره دلایل کمبود و گرانی دارو برای ارجاع به قوه قضاییه در مجلس قرائت شد که نمایندگان با آن مخالفت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سرلشکر باقری گفت:وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است