استانی 11:39 - 30 دی 1398
ایسنا/سمنان  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به بارش‌های دیروز و امروز در این استان از انجام برف‌روبی و نمک‌پاشی در 315 کیلومتر از جاده‌های برف‌گیر این استان خبر داد.

برف‌روبی و نمک‌پاشی در 315 کیلومتر از جاده‌های برف‌گیر استان سمنان

احسان منصور کیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای سمنان – فیروزکوه،  دامغان – سمنان( گردنه آهوان)، شهمیرزاد – فولادمحله – پشتکوه، شهمیرزاد- چاشم- خطیرکوه، ایوانکی – آبسرد و مهدیشهر- شهمیرزاد، انجام شده است.

وی از آمادگی کامل نیروهای راهداری برای انجام عملیات راهداری زمستانی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: در حال حاضر با تلاش شبانه روزی راهداران، انجام به‌موقع عملیات راهداری زمستانی و حضور تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به شرایط جوی روزهای گذشته افزود: پس از اطلاع از شرایط آب و هوایی و ورود سامانه‌های بارشی تمامی امکانات و تجهیزات راهداری حوزه استحفاظی این اداره کل با آمادگی کامل در راهدارخانه‌ها مستقر و همزمان با بارش نزولات جوی عملیات راهداری زمستانی و از جمله برف روبی، نمک پاشی در بیش از 300 کیلومتر از جاده‌های این استان انجام شد.

  وی با اشاره به حضور مستمر راهداران در محورهای استان ادامه داد: 265تن شن و نمک در طی این عملیات راهداری مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از کاربران جاده‌های این استان خواست ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته و قبل از سفر از طریق سامانه 141 از وضعیت جاده‌ها اطلاع یابند.

انتهای پیام           


10353748
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است