استانی 15:17 - 14 اسفند 1399

تشکیل کمیته فرهنگی ویژه انتخابات و مقابله با کرونا در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور بعد از ظهر پنج شنبه در هشتاد و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی اسلامشهر از تشکیل کمیته فرهنگی ویژه انتخابات و مقابله با کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این دو کمیته فرهنگی با عضویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه‌ها نواحی اسلامشهر و چهاردانگه، دانشگاه‌های آزاد و پیام نور و اداره اوقاف و امور خیریه فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از چهره‌های شاخص در حوزه‌های مختلف در امر فرهنگ سازی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا مؤثر خواهد بود، افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم کرونا و حفظ سلامتی مردم در شب عید همه مدیران دستگاه‌های ذیربط شهرستان باید به صورت جهادی در صحنه حضور داشته باشند و آماده باش کامل باشند.

فرماندار اسلامشهر همچنین به در پیش بودن ۲ انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در هفته‌های اخیر شاهد هستیم که رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در تلاش هستند تا با ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، کمیته فرهنگی انتخابات باید از تمامی ظرفیت‌ها جهت تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده کند.

مرسلپور در پایان با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای خانواده‌ها ایجاد کرده ادامه داد: در حوزه احسان و نیکوکاری نیز امسال وظیفه مضاعفی بر عهده همه ماست و باید تلاش کنیم تا حمایت مناسبی با مشارکت مردم، خیرین، دستگاه‌ها اجرایی و مؤسسات خیریه از خانواده‌های کم برخوردار شهرستان صورت گیرد.

وی گفت: با توجه به رابطه مستقیم کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و افزایش موارد ابتلاء و پس از آن بستری و فوت به علت کووید- ۱۹ و با ادامه روند فعلی روزهای سختی را تا پایان سال جاری خواهیم داشت.

مرسلپور ادامه داد: از همه مردم و اصناف عزیز شهرستان می‌خواهیم همانند ماه‌های اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری و همراهی مناسب خود به صورت جدی مد نظر داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: عادی انگاری و ساده پنداری شرایط بیماری نشان داده که منجر به خیز مجدد بیماری خواهد شد. بنابراین برای حفظ سلامتی خودمان و اعضای خانواده، سپری نکردن ایام عید نوروز در مراکز درمانی و بیمارستانی و همچنین حمایت از کادر درمان باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را افزایش دهیم.


10977369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است