استانی 18:21 - 03 اسفند 1397

زیرگذر آزادی شهر کرمان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهران عالم زاده شهردار کرمان عصر جمعه در مراسم افتتاح زیرگذر آزادی با اشاره به اینکه امنیت جامعه امروز را مرهون جانفشانی های شهدای دوران دفاع مقدس و رهبری مدبرانه امام راحل (ره) هستیم، گفت: ضرورت دارد که همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را حل کنیم.

عالم زاده مشارکت مردم با شهردای را لازمه اداره بهتر امور و خدمت رسانی شایسته دانست و افزود: پروژه زیرگذر آزادی از مهرماه ۹۴ شروع شد و خوشبختانه با همراهی مردم به ویژه ساکنان و کسبه اطراف میدان و تمامی دستگاه های دولتی خدمات رسان و سایر ادارات و دستگاه هایی که در راستای اجرای این پروژه نقش داشتند، امروز این پروژه به بهره برداری رسید.  

وی همچنین از شورای شهر قبلی و فعلی کرمان که در کنار شهرداری در به ثمر رسیدن این پروژه نقش داشتند تشکر و تصریح کرد:همدلی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد باعث شده که ما بتوانیم اداره امور شهر را به خوبی انجام دهیم و در حل مسائل و مشکلات شهری گام برداریم.

عالم زاده در ادامه با بیان اینکه هدف این پروژه حل مشکلات ترافیکی است، گفت: در این راستا باید در حوزه ترافیک فرهنگسازی شود.

وی با اشاره به اینکه مردم به عنوان صاحبان اصلی شهر محسوب می شوند، افزود: باید برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان کار کارشناسی انجام شود و در این راستا به صورت آزمایشی طرح ترافیکی سه ماهه برام تسهیل در عبور و نرور عابران پیاده درنظر گرفته شده است.

عالم زاده با بیان اینکه رویکرد شهرداری در دوره جدید شهرداری اجرای پروژه های مردم محور است، گفت: باید فضای شهر را برای حضور بهتر مردم فراهم کنیم که در این راستا ۱۰ پارک و فضای پیاده راهی در برنامه داریم که به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: همچنین از ۲۷ اسفند ماه جاری تا ۲۷ فروردین ماه سال آینده برنامه های متنوع فرهنگی خواهیم داشت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران به خصوص اعضای شورای شهر و شهردار کرمان و حمایت های استاندار در اجرای پروژه آزادی، گفت: اجرای این پروژه ها رفاه حال و آسایش شهروندان را همراه دارد.

محمدرضا پورابراهیمی بیان کرد: آمادگی هرگونه همکاری در جهت پیگیری در مجلس شورای اسلامی برای اجرایی شدن پروژه های مختلف شهری را داریم .

استاندار کرمان نیز  در آیین افتتاح پروژه زیرگذر  آزادی با بیان اینکه امروز شاهد به ثمر رسیدن یکی دیگر از پروژه های بزرگ شهری هستیم، از شهردار و اعضای شورای شهر و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین شهروندان و کسبه به دلیل همراهی و صبوری شان در اجرایی شدن این پروژه ،تشمر و قدردانی کرد.

محمدجواد فدایی با تاکید بر اینکه اجرای اینگونه پروژه‌ها نقش مهمی در عمران و آبادانی شهر دارد، گفت: در کنار اجرای اینگونه پروژه ها باید به مسائل و بحث های شهروندی نیز توجه جدی شود.


10061389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است