فرهنگی‌هنری 01:34 - 30 آذر 1393
گروه معارف شبکه دو با تدارک ویژه برنامه های«کوی محبت»، «پابوس»، سخنرانی های حاج حسین انصاریان و دکتر حشمت الله قنبری رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به سوگ می نشیند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مدیر گروه معارف شبکه دو گفت: به مناسبت ایام سوگواری آخر ماه صفر برنامه «کوی محبت» به تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی و همچنین «پابوس» به تهیه کنندگی و اجرای عبدالرضا رضوی به طور زنده از مشهد مقدس روی آنتن شبکه دو می روند.

 

محسن حبیبی گفت: برنامه « کوی محبت» با حضور کارشناسان مذهبی مانند حجت الاسلام محسن کازرونی، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای  اسلامی، حجت الاسلام ثمری، حجت الاسلام رضا انصاریان ، مداحان برجسته و شاعران آیینی کشور روی آنتن می رود.

 

 به گفته وی پخش ویژه برنامه «کوی محبت» از جمعه در شبکه دو آغاز شده و تا سه شنبه، 2 دی ادامه خواهد داشت.

 

حبیبی افزود: پخش مستندهایی از پیاده روی زائران تا حرم مطهر امام رضا ( ع)، کرامات امام رضا (ع) و گفتگو با خدام حرم امام رضا (ع) از دیگر بخش های این ویژه برنامه مذهبی هستند.   

 

وی ادامه داد: در این برنامه کارشناسان مذهبی به معرفی شخصیت و سیره عملی پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی ( ع) و امام رضا (ع) می پردازند.

 

مدیر گروه معارف شبکه دو ادامه داد: در این ویژه برنامه با گریز به زندگی امام حسن مجتبی (ع) به برخی شبهات مطرح شده درباره این حضرت به ویژه در  خصوص صلح امام حسن پاسخ خواهیم داد.

 

به گفته وی شعر خوانی استاد غلامرضا سازگار، صابر خراسانی و علی زمانیان  دیگر بخش های «کوی محبت» را تشکیل می دهند.

 

بررسی شیوه های درست عزاداری در «پابوس»

 

مدیر گروه معارف شبکه دو درباره برنامه «پابوس»  نیز گفت: پخش این برنامه از امروز، 29 آذر در شبکه دو آغاز شده و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت.

 

حبیبی تصریح کرد: حجت الاسلام رضا محمدی، دکتر ناصر رفیعی و سید جلال حسینی  از کارشناسان مذهبی برنامه «پابوس» خواهند بود.

 

وی گفت: در این برنامه با دعوت از حسین مشکینی و سعید حدادیان از مداحان شناخته شده اهل بیت (ع) روی آنتن می رود، قصد داریم با این عزیزان درباره شیوه های درست عزاداری در ایام سوگواری ائمه اطهار (ع) گفتگو کنیم.

 

به گفته وی گفتگو با زائران امام رضا (ع) و پخش گزارش های مردمی از دیگر آیتم های این برنامه مناسبتی خواهند بود.

 

وی با اشاره به پخش سخنرانی های حاج حسین انصاریان، افزود: همکاران ما این ایام سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در این ایام را ضبط خواهند کرد و محصول این تلاش برنامه ای است که در 10 قسمت 30 دقیقه ای از شنبه تا چهارشنبه تقدیم مخاطبان شبکه دو می شود؛ تهیه کنندگی این برنامه را سعید پورفرج بر عهده دارد.

 

حبیبی افزود: سخنرانی دکتر حشمت الله قنبری نیز 28 روی صفر از شبکه دو روی آنتن می رود.

 

برنامه «کوی محبت» هر شب از ساعت 19 و 45 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود، این برنامه امشب بعد از خبر 23 نیز میهمان خانه مخاطبان خود می شود.

 

برنامه «پابوس» نیز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود.





انتهای پیام/ اس

 

 

5457961
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است