استانی 18:53 - 31 شهریور 1399

ایران اسلامی از آمادگی لازم برای مقابله با هر دشمنی برخوردار است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز دوشنبه در آئین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور در اراک، با اشاره به حمله رژیم بعثی عراق به کشور در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام‌راحل و سلاح تقوا و جهاد در راه خدا توانستند دشمن را شکست دهند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، روحیه ایثار، شهادت طلبی، اخلاق و صداقت رفتار خود را به نمایش گذاشتند و تا آخرین قطره خون خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس ۶ هزار و ۲۰۰ شهید و ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هر یک از شهدا و جانبازان سند افتخار و عزت ملت ایران هستند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران همواره راه استقامت و مقاومت را برگزیده است، عنوان کرد: ملت ایران برای صیانت از آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: شرایط کنونی کشور به هیچ عنوان با دوران پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست چرا که در تمامی حوزه‌ها از جمله سلامت، نظامی، آموزشی، افزایش نرخ زاد و ولد و امید به زندگی شاهد دستاوردهای ارزشمندی هستیم.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه توانمندی فنی و تخصصی ساخت در حوزه نظامی کشور پیش از انقلاب اسلامی در کمترین سطح بود، گفت: امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های نظامی در عرصه تربیت نیروی انسانی و ساخت تسلیحات نظامی با استفاده از دانش بومی رشد قابل توجهی داشته و ایران را به قدرت اول منطقه تبدیل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: ایران اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت هر چه تمام‌تر پیموده است و امنیت پایدار ملی، منطقه‌ای و جهانی پدید آمده است.

به گفته وی ایران اسلامی به لحاظ بنیه دفاعی، نظامی و تسلیحاتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از آمادگی کافی برای مقابله با هر دشمنی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی را مسئله اول هر کشوری برشمرد و گفت: این مهم در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده است و در مقابل هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی تجاوز کند ایستادگی می‌کنیم.

وی گفت: مردم و مسئولین باید در چهل سال آینده و گام دوم انقلاب با آمادگی، جدیت و همت هر چه بیشتر در مسیر اعتلای آرمان‌های نظام و رهبری گام بردارند.


10727476
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است