استانی 01:42 - 29 آذر 1393
نماینده مردم بیجار در مجلس:
نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به عنوان سربازان ولایت در هر سنگری که باشیم پشت سر و گوش به فرمان ولایت هستیم.

ما به عنوان سرباز در هر سنگری پشت سر ولایت هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سید محمد بیاتیان جمعه شب در مراسم معارفه امام جمعه شهر توپ‌آغاج در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر ضمن تسلیت رحلت جانگداز پیامبر نور و رحمت (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) بر آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان با ابعاد شخصیتی پیامبر اکرم (ص) تأکید کرد.

بیاتیان افزود: با وجود حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر از فرزندان عالم این منطقه به عنوان اولین امام جمعه شهر توپ‌آغاج در شهری که شهر حضور و شهادت و ایثار، بصیرت و ولایت است، دریچه تازه‌ای در این منطقه برای فعالیت‌های معنوی و فرهنگی باز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: سنگر نماز جمعه که در اختیار سربازی از سربازان امام زمان (عج) و از فرزندان متعهد این منطقه قرار گرفته است، منشأ خیر و برکت برای منطقه و شهرستان بیجار باشد.

بیاتیان ادامه داد: از برکت خون شهدا و انقلاب و رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و از برکت حضور با برکت مردم است که توپ‌آغاج در کمتر از دو سال به شهر تبدیل و صاحب شهرداری شد و امروز صاحب سنگر نماز دشمن‌شکن جمعه شده است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان سربازان ولایت در هر سنگری که هستیم پشت سر و گوش به فرمان ولایت هستیم، گفت: باید با کار و تلاش و ارائه خدمات ارزنده در خدمت مردم بوده و بتوانیم حق مطلب و تکلیف خود را در ارتباط با مردم به جا آوریم.

بیاتیان از حضور با بصیرت و همیشه در صحنه مردم این منطقه در صحنه‌های دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: خدمت به مردم ولایی این منطقه از موهباتی بوده که خداوند نصیب مسئولان کرده است و باید قدر این موهبت الهی را دانسته و به شکرانه آن تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیریم.

وی در ادامه از مسئولین و به ویژه اقدامات و خدمات شهردار و شورای شهر توپ آغاج تقدیر کرد و گفت: شهردار توپ‌آغاج با کمترین امکانات و اعتبار کارهای قابل‌قبولی انجام داده و این با همکاری و حضور مردم محقق شده است.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است، گفت: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم به عنوان یکی از وظایف اصلی مسئولان نظام است.

لزوم ساماندهی گلزار شهدای شهر توپ آغاج

بیاتیان در ادامه خواستار ساماندهی گلزار شهدای شهر توپ‌آغاج شد و با بیان اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری این عزیزان است، گفت: با ساماندهی گلزار شهدا به عنوان اولین حرکت و گام شایسته در بدو ورود امام جمعه می‌توان این مکان مقدس را به قطب فعالیت‌های فرهنگی در این شهر تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: برای تحقق ساماندهی گلزار شهدا تمامی مسئولان شهرستان از جمله شخص بنده و فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان بیجار آماده کمک و هرگونه خدمتی هستیم.

وی ضمن تقدیر از حضور روحانیت از جمله روسای حوزه‌های علمیه استان کردستان و ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با اشاره به سخنان نایب رئیس مجلس خبرگان در سفر به استان کردستان گفت: وجود نماینده بابصیرت و خوش فکر مقام معظم رهبری در استان، برکات بسیاری داشته است و خدمات وی به کردستان مطمئنا تداوم خواهد یافت.


5450575
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است