استانی 22:10 - 02 آبان 1393
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: راه نامناسب و نبود آب آشامیدنی دو مشکل بزرگ مردم منطقه پشته زیلایی است که باید برای رفع این دو کمبود مسئولان استانی همه تلاش خود را انجام دهند.

نبود آب آشامیدنی بزرگ‌ترین مشکل مردم منطقه پشته زیلایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امشب در پایان سفر یک روزه مسئولان ارشد استانی به منطقه محروم پشته زیلایی با حضور استاندار، اظهار کرد: یکی از مناطق مستعد با زمینه دامداری و کشاورزی منطقه بید انجیر پشته زیلایی است اما مردم با محرومیت شدیدی مواجه هستند.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اینکه مردم در این منطقه در کنار رودخانه بزرگی قرار دارند اما از نعمت آب آشامیدنی برخوردار نیستند که این موضوع زیبنده نیست.

بزرگواری در ادامه گفت: در این منطقه مردم از وضعیت بد جاده خود نیز همواره معترض هستند که به همین جهت مسئولان استانی و شهرستانی و به خصوص استاندار را برای پاسخ دادن به خواسته‌های عملی مردم به منطقه آوردیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پشته زیلایی منطقه‌ای محروم است که باید در اعتبارات استانی برای رفع مشکلات آن کوشش شود و به همین جهت انتظار ما این است که قبل از هر چیز در دو زمینه آب آشامیدنی و راه روستایی تلاش شود.

وی گفت: ما نیز در مجلس تمام تلاش خود را برای اخذ اعتبارات ملی و چانه‌زنی برای اخذ اعتبارات بیش از آن چه که مصوب شده خواهیم کرد چرا که در دو زمینه راه و آب بسیاری از روستاها دارای مشکل بوده و همین موجب مهاجرت به شهرها و ایجاد حاشیه‌نشینی و پیامد آن معضلات اجتماعی می‌شود.

بزرگواری در پایان بیان کرد: باید در استان فکری به حال روان‌آب‌ها شود چرا که رتبه بالایی در تولید آب کشور داریم اما در کنار همین روان‌آب‌ها بسیاری از روستانشینان تشنه هستند.


5028892
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است