ورزشی 11:40 - 19 مرداد 1399

از ایتالیا و اسپانیا هم پیشنهاد داشتم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین طیبی درباره جدایی اش از تیم غیرت قزاقستان و امضای قرارداد با تیم بنفیکا پرتغال گفت: چهار سال عالی با تیم غیرت داشتم. دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم. شما در یک فضای جدید باید بیشتر تلاش کنید.

ملی پوش فوتسال ایران تاکید کرد: از پرتغال چند پیشنهاد دیگر هم به جز بنفیکا داشتم. از اسپانیا، روسیه و ایتالیا هم پیشنهاداتی بود ولی بعد از مشورت با بزرگان تصمیم به انتخاب بنفیکا گرفتم. از انتخابم راضی هستم. امیدوارم نماینده شایسته ای برای مردم ایران باشم. امیدوارم همان مسیری که در اروپا طی کردم را ادامه بدهم.

طیبی با اشاره به حمایت خانواده اش در مسیر پیشرفتش در فوتسال، تاکید کرد: خانواده ام حرفه ای کارم را دنبال می کنند. مثلاً مادرم بازی هایم را آنالیز می کند و می گوید چرا پاس ندادی و شوت نزدی. برادر بزرگ من هم فوتبالیست بود و ابومسلم بازی می کرد و چند سال هم در علم و ادب هم تیمی بودیم. برادرم خیلی کمک کرد و مشورت های درستی داد. همیشه سپاسگزار خانواده ام هستم.

وی درباره بحث تغذیه اش در کشور پرتغال و مقایسه اش را کشور قزاقستان یادآور شد: حس می کنم در پرتغال از لحاظ تغذیه ای راحت تر باشم.

ملی پوش فوتسال ایران همچنین درباره تیم غیرت قزاقستان که چهار سال در آن بازی می کرد، گفت: غیرت تیم بزرگی بود. دوست دارم یک ایرانی به این تیم برود و حرفهایم را تایید کند. هرکسی مرا می دید می گفت چرا قزاقستان را انتخاب کردم. ما با تیم غیرت، تیم بارسلونا را بردیم و در مسترکاپ مقابل تیم های بزرگ پیروز شدیم. تیم ما ۱۱ بازیکن برزیلی، دو سه بازیکن قزاق و یک ایرانی داشت. کادر فنی کامل برزیلی بود و کاملاً روی فوتسال سرمایه گذاری کرده بودند.

طیبی همچنین با اشاره به اتفاقات رخ داده در فینال لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس و گیتی پسند، خاطرنشان کرد: آن تصاویر در شان فوتسال ما نیست. با اینکه فوتسالمان هیچ کجا دیده نمی شود ولی این تصاویر دیده می شود. بازی فینال بود و فشار روی بچه ها زیاد بود. امیدوارم دیگر این اتفاقات را نبینیم. بعد از آن اتفاقات بزرگان فوتسال هم این حرکات را رد کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا تیم ملی ایران در رنکینگ جهانی از رده چهار و پنج پایینتر نمی رود، اظهار کرد: بحث تیم ملی طولانی است. مردم خیلی از ما توقع دارند که این توقع به جا است چون اتفاقات خوبی رقم خورده است و پاداشمان را هم فقط از مردم گرفته ایم. مردم توقع دارند در فینال جام جهانی حضور داشته باشیم که این، ابزار می خواهد. ابزارش هم بازی تدارکاتی خوب است. بحث من کرونا نیست؛ راجع به قبل از کرونا صحبت می کنم که بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم. امکانات ما حتی از تیم های آسیایی هم پایینتر است. امسال سال سختی داریم. جام ملت های آسیا را داریم و همزمان باید سهمیه جام جهانی را بگیریم.

طیبی که در شبکه سه حضور یافته بود، تصریح کرد: شرایط مثل قبل نیست. پیش از بحث کرونا تیم های درجه دو و سه با تیم های قدرتمند دنیا بازی می کردند. در این مدت چند بار با آقای پرهیزکار (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کردم. پرهیزکار خیلی زحمت می کشد. فقط بحث پرهیزکار نیست و مسئولان فدراسیون هم باید رایزنی کنند. یک بازی تدارکاتی با برزیل اندازه ۲۰ بازی با تیم های دیگر است.


10658425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صفحه رسمی لالیگا ۱۰۰ گل به یاد ماندنی بازیکنان شماره ۱۰ این لیگ را معرفی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی به مرحله نهایی مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رحمان محمدی راد به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با موافقت فدراسیون جهانی تنیس ایران میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با حضور کشتی گیران ایرانی آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است