استانی 12:18 - 25 دی 1392
رحیمی به مهر خبر داد:
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری 400 ویژه برنامه شامل جشنواره های بین المللی، ملی و استانی در بخش های ادبی، فرهنگی و هنری در سرار استان کرمانشاه خبر داد.

برگزاری 400 برنامه بین المللی، ملی و استانی به مناسبت دهه فجر در کرمانشاه

دکتر محمد ابراهیم رحیمی زنگنه در گفتگو با خبر نگار مهر از برگزاری 400 ویژه برنامه جشن و همایش و جشنواره های فرهنگی و هنری در ایام دهه مبارک فجر در استان کرمانشاه خبر داد.

رحیمی زنگنه گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با برنامه ریزی مشخص و هماهنگی لازم با کمیته های تشکیل شده در ایام دهه مبارک فجر سعی می کند اهالی فرهنگ و هنر در استان کرمانشاه را تا حد توان به رضایتمندی برساند.

وی با اشاره به برنامه های شاخص این ایام که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد گفت: کرمانشاه امسال یکی از استان هایی خواهد بود که جشنواره فیلم فجر در آن برگزار می شود و علاقمندان می توانند در سالن های سینما شاهد اکران فیلم های جشنواره فجر باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در کرمانشاه خبر داد.

رحیمی افزود: در شهرستان گیلان غرب نیز در روز سیزدهم بهمن ماه و مصادف با دومین روز دهه مبارک فجر جشنواره منطقه ای خاطره گویی انقلاب و دفاع مقدس با حضور 10 استان از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان سنقر و کلیایی نیز جشنواره مشاعره ویژه دهه مبارک فجر با حضور شعرا و فرهیختگان استان کرمانشاه برگزار می شود.

رحیمی زنگنه به جشنواره های هنری در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در بخش هنر نیز برنامه های ویژه ای در نظر  گرفته شده است که شاخص ترین آنها جشنواره هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان استانی در شهر کرمانشاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: جزئیات 400 برنامه در نظر گرفته شده برای دهه مبارک فجر نیز به زودی از طریق پورتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه اعلام می شود.


2702296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است