اجتماعی 00:32 - 27 آذر 1393
بیجار- سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمن امروز از طریق جنگ نرم وارد میدان شده است و پاسداشت نام و یاد شهدا بهترین راهکار برای مقابله با این نوع هجمه دشمن است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد حسین رجبی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای بخش نجف آباد و دهستان خاندانقلی بیجار به برنامه های استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برنامه هایی مانند یادواره شهدا نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دارند.



او گفت: برگزاری این نوع برنامه ها با محوریت یاد شهدا موجب تلطیف، گسترش معنویت در جامعه، تبیین مبانی اعتقادی و یادآوری اهداف عالی انقلاب اسلامی در میان مردم و همچنین آشنایی بیشتر نسل چهارم با اهداف و آرمان های شهدا راه حق و دیانت خواهد شد.



سردار رجبی رمز موفقیت و ماندگاری نام شهدا را پایبندی به اعتقادات دین اسلام و پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: دفاع از آرمان های شهدا، دفاع از اهداف عالی و انسان ساز دین اسلام است و انقلاب اسلامی نیز نشات گرفته از قرآن، سیره رهبران دینی و ائمه(ع) ، برنامه های خدا محوری امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب است.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به صدور انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: درایت امام راحل و ادامه راه ایشان توسط رهبر معظم انقلاب توانسته است، عزت نظام اسلامی را در دنیا به اوج خود برساند و طرح ها و نقشه های دنیای غرب و کشورهای اروپایی را به چالش بکشد و اکنون برای برون رفت از شکست های پی درپی، تمام نگاه های آنان به سوی جمهوری اسلامی دوخته شده است.



سردار رجبی موفقیت نظام اسلامی برای عبور از گلوگاه های خطرناک پیش روی کشور را مرهون وجود پر برکت و هدایت های مدبرانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب ذکر کرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید از کید و مکر دشمن برای شکست انقلاب و منحرف کردن انقلاب اسلامی از مسیر اصلی غافل شویم و این موضوع با تمسک به اسلام و راه شهیدان مقدور است.



به گفته فرمانده سپاه کردستان برنامه امروز دشمن، ایجاد تفرقه میان مردم و دور کردن آنان از اسلام و انقلاب است و برای عبور از این نقشه شوم دشمن باید در راستای تبیین اعتقادات دینی، ارتقا سطح بصیرت و آگاهی بخشی به نسل جوان، تلاش کرد.



شهرستان بیجار دارای پنج شهر و هفت بخش است.



در بخش نجف آباد بیجار حدود سه هزار نفر در بیش از 65 روستا سکونت دارند.



روستای خاندانقلی از توابع بخش نجف اباد بیجار چهار شهید تقدیم نظام اسلامی کرد است.



بیجار در 140 کیلومتری شمال سنندج واقع شده است.ک/2



7350/533

انتهای پیام /*


5440693
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است