گوناگون 16:23 - 23 مهر 1398
تندیس طلایی جشنواره برند محبوب به علی بابا رسید
علی بابا از میان ۲۸ برند فعال در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر با کسب ۲۳/۳ درصد از سهم محبوبیت به عنوان محبوب‌ترین برند این صنعت در جشنواره برند محبوب معرفی شد.

مصرف‌کنندگان رتبه یک سفر را انتخاب کردند

به گزارش ایسنا بنابراعلام آژانس علی بابا، ارائه خدمات با کیفیت در حوزه سفر، کامل بودن سبد محصولات و... در کنار نگاه ویژه علی بابا به موضوع خدمات پشتیبانی از مشتریان به انتخاب علی بابا به عنوان رتبه یک سفر در حوزه فروش آنلاین بلیط سفر از سوی مصرف کنندگان منجر شد و بیشتر مردم برای خرید بلیط سفر به علی بابا رای دادند.

ششمین جشنواره ملی برند محبوب از نگاه مصرف کنندگان با مشارکت جمع کثیری از فعالان اقتصادی و بازرگانی روز دوشنبه ۲۲ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و در طی این همایش، ضمن معرفی برندهای محبوب سال ۱۳۹۸ منتخب گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت از مدیران این برندها قدردانی بعمل آمد.

این جشنواره که از سوی پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه شریف برگزار شد، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرد تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برندها فراهم آورد. در جریان نظرسنجی از مصرف‌کنندگان که از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور ماه سال۱۳۹۸ از طریق اپلیکیشن و وبسایت برند محبوب و همچنین اپلیکیشن روبیکا انجام شده است، ۲ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۹۴۳ رای برای ۳ هزار و ۶۰۰ برند در ۱۵۲ گروه کالایی به ثبت رسیده است.

اگر شما هم قصد دارید برای سفرهای داخلی و خارجی از خرید بلیط چارتر علی بابا تا سیستمی، خرید تورهای مسافرتی، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی و... سریع، ساده و امن بلیط و تور مسافرتی  بخرید و هتل رزرو کنید، اگر به دریافت خدمات پشتیبانی بابت خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل اهمیت می‌دهید به رتبه یک بلیط سفر مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 


10267317
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است