اقتصادی 07:15 - 13 اسفند 1393
دادرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سی‌ان‌جی گفت: بسته حمایتی جایگاهداران سی‌ان‌جی در خصوص افزایش کارمزد و درجه‌بندی جایگاهداران سی‌ان‌جی هنوز به تصویب نرسید و همچنان در پشت درهای شواری اقتصاد در انتظار به سر می‌برد.

بسته حمایتی جایگاه‌داران سی ان جی همچنان پشت درهای شورای اقتصاداردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مصوبه هیئت دولت در خصوص کاهش قیمت هر کیلوگرم سی ان جی از 650 به 600 تومان گفت: پس از افزایش قیمت سی ان جی در گام دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها در ابتدای سال جاری شرکت ملی پالایش و پخش فراروده‌های نفتی قیمت هر کیلوگرم سی ان جی را 650 تومان اعلام کرد اما در اردیبهشت ماه سال جاری بود که این قیمت اصلاح و به 600 تومان تغییر یافت.


رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سی ان جی ادامه داد: آنچه که توسط هیئت دولت پس از 10 ماه مصوب شده است به معنی کاهش قیمت سی‌ان‌جی نیست بلکه همان تغییراتی است که در اردیبهشت ماه توسط شرکت ملی پالایش و پخش اعلام شده بود.


دادرس خاطرنشان کرد: ما منتظر اعمال بسته حمایتی دولت در خصوص سی‌ان‌جی هستیم و باید کارمزدها افزایش و همچنین قیمت سی‌ان‌جی نیز کاهش یابد. که این بسته حمایتی شامل کارمزد ویژه خرید کمپرسور، درجه بندی جایگاه‌های سی‌ان‌جی، کارمزد تعمیر و نگهداری، معافیت مالیت بر اررزش افزوده، صدور یک ماهه قبوض گاز است.


وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی پیش بینی شده به دنبال تفاهم‌نامه شهرداری، سازمان حمل و نقل ترافیک فضای بیشتری را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد تا بخش خصوصی با رغبت بیشتر وارد عرصه سرمایه گذاری در این بخش شود.


رئیس انجمن صنفی جایگاهداران سی‌ان‌جی تاکید کرد: دولت بایستی بسته حمایتی را با کارشناسی دقیق انجام دهد و نباید بسته حمایتی تبدیل به بسته ریاضتی شود.


انتهای پیام/

5970569
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است