استانی 10:41 - 04 خرداد 1398
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در نامه‌ای به مدیر کل صدا و سیمای استان نسبت به تعابیر و القابی که از سوی این رسانه برای ایشان استفاده می‌شود واکنش نشان دادند و خواستار شدند که ایشان را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتار ننمایند.

واکنش امام جمعه شهرکرد در خصوص استفاده از لقب «آیت‌الله» برای وی

به گزارش ایسنا، متن کامل نامه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مدیر کل صداوسیمای استان به شرح زیر است:

با سلام، مدتی است که از کلام نورانی آیت الله برای این حقیر استفاده می‌شود.

اول اینکه: آیت حق جلّ‌وعلا بودن از شئُون بلندی است که این رو سیاه غرق ظلمات را نشاید

در ادامه آمده است: تاکنون دو سه نوبت در جلسات، خود و دیگران را از اینگونه أمور بر حذر داشته و گفته‌ام بنده را جز محمد علی نکونام نخوانند.

امام جمعه شهرکرد افزوده است: این حقیر علیرغم شرکت سالهای متمادی در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم افتخارم آن است که مسئله‌گو باشم و احکام الهی را برای جامعه و عباد الرّحمن تبیین نموده و مروج الاحکام باشم.

در پایان آمده است: از حضرت حق جلّ و علا مدام مسألت داشته‌ام که بی‌ادّعا و بی توقع انجام وظیفه نموده و زینت لباس مقدس طلبگی باشم و اکنون اگر در سلک خادمی دستگاه مهدوی بعنوان یک طلبه پذیرایم باشند فخر دنیا و آخرت را خواهم داشت.

علیهذا ضمن تشکر از حسن ظن آن رسانه و دیگر بزرگوارانی که از حوزه‌های علمیه و مراکز و شخصیت‌ها اظهار لطف دارند عاجزانه تقاضامندم این حقیر را در انجام وظایف یاریگر بوده و در ظلمات و زرق و برق القاب گرفتارم ننمایند.

از همه اعزّه مؤمنین و مومنات خواهشمندم این عبد عاصی، از قافله مانده، پای در گِل فرو رفته، روسیاه محروم و ظلمت‌زده مغموم را در این ماه مبارک از دعای خیرتان بهره‌مند نمائید.

لازم به ذکر است که نماینده ولی فیه در استان و امام جمعه شهرکرد پیش از این نیز در مواردی گرفتار شدن به ظواهر و القاب را مضر دانسته و نسبت به این گرفتاری‌های درونی و نفسانی هشدار داده بود از جمله در جمع کارکنان دادگستری استان و در جمع نمازگزاران وحدت در مهدیه مصلای شهرکرد.

انتهای پیام


10135773
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است