ورزشی 10:37 - 12 اسفند 1393
دبیر کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: در نخستین جلسه کمیته فنی که در فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، حوادث پیش آمده در برگزاری لیگ بانوان را پیگیری خواهیم کرد.

پیگیری اعتصاب کاراته بانوان در جلسه سال 94 کمیته فنی فدراسیون!

علیرضا احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آقای سمندر رییس فدراسیون کاراته از چهار نهاد درون فدراسیون خواسته است تا این موضوع را پیگیری کنند و کمیته فنی، در کنار کمیته داوران، مسئولان لیگ و نایب رییس بخش بانوان کاراته این موضوع را پیگیری می‌کند.

او در این رابطه ادامه داد: موضوع اعتصاب در لیگ برتر یک مورد خاص و تجربه نشده است و لازم است این موضوع با آرامش بیشتری پیگیری شود و از هم‌اکنون نمی‌توان برای آن حکمی قطعی صادر کرد.

او درخصوص نحوه انتخاب اعضا و نیز کارکرد کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت: قرار است از نخبگان، اساتید و صاحب‌نظران کاراته برای حضور در جلسات این کمیته استفاده شود و مشکلات و مسائل مختلف فنی فدراسیون در یکی از پنج کمیسیون این کمیته یعنی کمیسیون‌های بین‌المللی، آموزش، مسابقه‌ها، تیم ملی و آزمون‌ها بررسی شود و اعضای کمیته در این رابطه به آسیب‌شناسی مشغول شوند و پس از تبیین وضعیت موجود با توجه به امکانات به سوی وضعیت مورد انتظار حرکت صورت بگیرد.

احسانی یادآور شد: کمیته فنی فدراسیون کاراته همان طور که رییس فدراسیون نیز اشاره کرد جنبه نظارتی و مشورتی دارد مگر اینکه خود فدراسیون برای آن وظیفه اجرایی نیز در نظر بگیرد.

او همچنین به اولین نشست این کمیته طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در اولین نشست از تعدادی از خبرنگاران کاراته کشور دعوت به عمل آمد و درخصوص موضوعاتی چون تصویب آیین‌نامه جدید کمیته فنی، نحوه گزینش اعضا و اینکه آیا کمیته فنی با همان روش گذشته عمل کند یا خیر صحبت شد و طی آن کلیت آیین‌نامه تازه کمیته فنی مورد تایید قرار گرفت و قرار شد در نخستین جلسه رسمی کمیته فنی در فروردین ماه به آیین‌نامه رسیدگی شود و اگر تغییراتی لازم است در آن انجام شود.

احسانی حل مشکلات فدراسیون کاراته را نیز منوط به اظهار نظر کلیه صاحب‌نظران و دلسوزان این حوزه دانست و گفت: این مشکلات تنها با نظر شخصی من به عنوان دبیر کمیته حل و فصل نخواهد شد و لازم است در موارد گوناگون چون مباحث مربوط به داوری، مربی‌گری و... متخصصان به ارائه نظر و اعلام نتیجه بپردازند و آن را در جلسه کمیته فنی به تصویب برسانند و بعد تحویل رییس فدراسیون دهند تا در حل مشکلات گامی اساسی برداشته شود.

دبیر کمیته فنی در ادامه به موضوعات اعلام شده از سوی رییس فدراسیون برای پیگیری آنها در کمیته فنی اشاره کرد و گفت: برای پیگیری این موضوعات در کمیته فنی به اعضایی بیش از 5 تا 6 نفر سابق نیازمندیم و تاکنون ظرفیت اعضای کمیته را به 17 نفر ارتقا داده‌ایم و تلاش کرده‌ایم از سه نسل از کاراته‌کاران کشور استفاد کنیم. امیدواریم با این تغییرات گام تازه‌ای برای آسان ساختن و تعجیل رسیدگی به مشکلات و مسائل برداشته باشیم.

او در پایان نیز اظهار امیدواری کرد که تا اوایل سال بعد لیگ برتر کاراته بانوان مسابقاتش را از سر گیرد و سال آینده کاراته کشوری در یک محیط آرام و به دور از تنش حرکت کند.

انتهای پیام


5963607
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئال مادرید با عبور از منچسترسیتی در ضربات پنالتی، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شباب الاهلی با وجود گلزنی سعید عزت اللهی شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم پورتو موفق شد در شب گلزنی طارمی به فینال جام حذفی پرتغال صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بایرن مونیخ در مجموع با برتری ۳ - ۲ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد تا رویای حضور در فینال ومبلی ادامه داشته باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین امارات پس از حذف النصر عربستان، این بار سراغ الهلال رفت و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پیروزی بزرگی کسب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی ما کیفیت لازم را نداشت اما با توجه به بضاعتی که داشتیم، فوتبال بازی کردیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاید زمانی باشد که اسم من را صدا بزنند؛ در حالی که مربی دیگری روی نیمکت است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان در حکمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان را منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در فینال تپانچه ۲۵ متر در مسابقات جهانی برزیل، هانیه رستمیان در جایگاه پنجم ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است