علمی فناوری 09:49 - 06 اردیبهشت 1396
با یک برنامه
برنامه نقشه گوگل به تازگی به روز شده و می تواند آخرین محل پارک خودروی شما را به خاطر آورد لذا دیگر نباید نگران فراموش کردن محل توقف خودروی خود باشید.

نگران فراموش کردن محل پارک خودرو نباشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، با تازه ترین تغییرات اعمال شده در برنامه نقشه گوگل که بر روی هر دو نسخه آندروید و آی او اس در دسترس است، محل پارک خودروهای افراد قابل مشاهده خواهد بود.

گوگل اعمال این تغییرات در برنامه نقشه خود را از ماه گذشته آغاز کرد و حالا عموم کاربران به این خدمات دسترسی دارند. برای استفاده از این خدمات کاربران تنها باید بعد از پارک کردن، بر روی نقطه آبی نشان دهنده موقعیت خود بر روی نقشه ضربه بزنند و سپس گزینه "ذخیره کردن محل پارک" را انتخاب کنند.

پس از این کار برچسب شما اینجا پارک کرده اید بر روی نقشه ظاهر می شود و با ضربه زدن بر روی آن کارت دیگری ظاهر می شود که با استفاده از آن به شما یادآوری می شود که هزینه پارک را بپردازید. همچنین می توانید عکسی از محل پارک خودرو تهیه کنید یا اطلاعات موقعیت مکانی آن را به اشتراک بگذارید.

این خدمات با امکانات مشابهی به کاربران گوشی های آیفون هم ارائه می شود، اما اگر گوشی شما با بلوتوث یا از طریق پرت یواس بی به خودرو متصل باشد، گوگل از امکانات برنامه نقشه خود اپل استفاده می کند تا به طور خودکار موقعیت خودرویتان را بعد از قطع گوشی از خودرو بر روی برنامه نقشه گوگل علامت بزند. علاقمندان برای استفاده از این خدمات باید از آخرین نسخه از برنامه نقشه گوگل استفاده کنند.


9043641
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» قطع پای جوان ۱۹ ساله بالگرد اورژانس هوایی استان تهران را به پرواز درآورد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از راه اندازی ۴۴ خط جدید تولیدی و ورود ۹۶ داروی جدید به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه‌ای در تیر سال جاری برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان روانشناسی و مشاوره گفت: دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه‌ای در تیر سال حاری برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره دارو سنتی گفت: صرفاً زالوی طبی عرضه شده در داروخانه واجد برچسب اصالت، مورد تایید سازمان غذا و دارو برای تجویز و استعمال خواهد بود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تقویم زمانی اولیه ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام شد و جزئیات آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یک مطالعه جدید نشان داده است که هوش مصنوعی در همدلی با احساسات از انسان‌ها بهتر عمل می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: مصرف آی‌وی‌آی‌جی حدود ۳۵ درصد در کشور افزایش داشته است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان حوزه فضایی معتقدند که اورانوس در اعماق خود مقدار زیادی متان دارد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ادوبی اعلام کرد که روی یک مدل هوش مصنوعی مولد برای فایرفلای کار می‌کند تا نرم‌افزار پریمیر پرو را به ابزار‌های جدیدی مجهز کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است