علمی فناوری 07:43 - 20 بهمن 1394
رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهشی و آموزش عالی قرآنی کشور گفت: به پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی قرآنی تسهیلات قرضه الحسنه میلیونی پرداخت می‌شود.

خوش منش رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هم اندیشی مدیران گروه‌های آموزشی قرآنی، گامی در جهت توسعه آموزش عالی قرآنی، هم فکری برای برنامه ریزی‌های کلان و ایجاد تعامل دو سویه بین صف و ستاد است.


وی از حمایت پایان نامه‌های منطبق با اولویت‌های پژوهشی مطالعات قرآنی و اعطای تسهیلات بانکی به آنها در راستای برنامه‌های ملی و بین‌المللی پژوهشی و آموزش عالی قرآنی خبر داد و تصریح کرد: حمایت از فعالیت‌های قرآنی اقدامی است که هم اکنون در حال اجرا است و از پایان نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی قرآنی که به توسعه نظام سازی قرآنی کمک کند تا سقف 200 میلیون ریال تسهیلات قرضه الحسنه پرداخت می‌شود.


خوش منش خاطر نشان کرد: با تکیه بر حمایت‌های مادی و معنوی،  انتظار داریم با ایجاد وحدت نظر و عزم عمومی بین سرگروه‌های رشته‌های قرآنی و صاحب نظران مطالعات میان رشته‌ای قرآنی برای نقش آفرینی در نظام توسعه فرهنگ قرآنی، اقدامات جدی انجام دهیم.


لازم به ذکر است: آیین نامه حمایت از طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های قرآنی و دستور العمل‌ اعطای تسهیلات در سایت وزارت علوم در دسترس است.




انتهای پیام/



7666850
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ادوبی اعلام کرده است که ابزار‌های جدیدی را به فتوشاپ اضافه می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود ۹۸۰ مورد IRC تمدید و صادر شده است
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رویداد «مانوین» ویژه صنایع خلاق و فرهنگی همزمان با رویداد «اینوتکس» از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاونت بهداشت وزارت بهداشت از برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» از ۱۷ تا ۱۹ در سطح کشور توسط معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با هماهنگی وزارت کشور تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت گفت: اجرای طرح مطالعاتی دستگاه پاکدم یا قلیان اکسیژن به صورت آزمایشی تحت نظارت وزارت بهداشت آغاز شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت:مدارس برای ارتقای جایگاه علمی و افزایش میانگین نمرات نهایی دانش آموزان باید اقدامات موثری انجام دهند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای نهم اردیبهشت ازساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از خصوصیات طب ایرانی آن است که سلامت انسان را در ارتباط با سلامت محیط می‌بیند یعنی اگر محیط ناسالم باشد سلامت انسان مختل می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است