استانی 15:27 - 28 فروردین 1397
استاندار قزوین:
قزوین- استاندار قزوین گفت: ترویج ورزش همگانی با کمترین هزینه و امکانات و دسترس آسان می تواند به سلامت، نشاط و شادابی جامعه کمک کند.

ترویج ورزش همگانی به سلامت خانواده ها کمک می کند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در اولین جلسه شورای ورزش استان گفت: بدون شک ورزش در تضمین سلامت روحی و روانی و جسمی مردم نقش مهمی دارد و ترویج آن می تواند دستاوردهای خوبی برای همگان داشته باشد.

وی افزود: برای ایجاد بستر شادی و نشاط در جامعه نیازمند برنامه ریزی مناسب و منطقی هستیم و در کنار مسابقات مختلف ورزشی توجه به ورزش همگانی ضروری است.

زاهدی تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسب برای بیان اهمیت ورزش در جامعه و تشویق مردم به این امر و پیاده روی خانوادگی مهم است و باید توسط رسانه های مکتوب و مجازی و بویژه صدا و سیما در سطح وسیعی صورت گیرد.

وی بیان کرد: نحوه حضور مردم و تعیین مسیرهای پیاده روی می بایست توسط رسانه ها اعلام شود تا حضور باشکوه و گسترده مردم را شاهد باشیم و در این راستا برنامه ریزی مناسب و تقسیم کار در اجرای همایش بزرگ پیاده روی در قزوین ضروری است و دستگاههای اجرایی عضو شورا باید تمهیدات و تدارک مناسب را پیش بینی کنند تا زمینه خدمت رسانی در مسیر پیاده روی بخوبی فراهم شود.

استاندار قزوین یادآورشد: با تشکیل کارگروهی با هدف برنامه ریزی در اجرای هر چه بهتر برگزاری این رویداد مهم ورزشی می توان این حرکت ورزشی را بخوبی برگزار کرد تا الگو و تجربه موفقی برای سایر شهرستانها باشد.

وی گفت: این رویداد همچنین فرصت خوبی برای تشکل های مردمی است تا ظرفیت های خود را نشان دهند و مردم را به برخی امور مانند مصرف درست و صرفه جویی در آب در شرایط خشکسالی تشویق کنند.

استاندار قزوین استفاده از شیوه های تبیلغی تاثیرگذار را توصیه کرد و گفت: با استفاده از هنرمندان و ایده های جدید با تبلیغات مناسب و تاثیرگذار می توان جمع زیادی از مردم را به حضور در این پیاده روی دعوت کرد.

زاهدی افزود: برای تامین مسائل امنیتی و سایر خدمات مورد نیاز از جمله کمک های اولیه توسط دستگاههای اجرایی پیش بینی لازم صورت گیرد.

در این جلسه علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از کارهای انجام شده ارائه کرد.

همایش بزرگ پیاده روی در قزوین روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسیر جاده سلامت تا پارک فدک برگزار می شود.


9748897
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است