استانی 21:26 - 28 تیر 1397

آوار ساختمان مسکونی ۲ طبقه در پیشوا/حادثه تلفات جانی نداشت

هومن اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص از ریزش ساختمان مسکونی 2 طبقه در خیابان «فلسطین» پیشوا خبر داد و اظهار داشت: این ساختمان به دلیل فرسودگی بنا و همچنین نشت فاضلاب دچار نشست شده بود که همین عوامل سبب ریزش ساختمان شده است.

اسفندیاری در ادامه گفت: در نگاه اولیه مشخص است که ابتدا لوله آب نشت پیدا کرده اما هر نشت آبی به تخریب ساختمان منجر نمی شود و به همین علت عوامل دیگری همچون بافت فرسوده و فقدان زیرساخت مناسب در به وجود آمدن این حادثه نقش داشته است.

وی افزود: خوشبختانه در لحظه ریزش ساختمان فردی در ساختمان حضور نداشته است و به دلیل فرسودگی بنا و با دستور مقام قضایی این دو طبقه منزل مسکونی و یک باب مغازه برای جلوگیری از حوادث احتمالی با حضور عوامل آتش نشانی، تاسیسات شهرداری، خدمات مشترکین و نیروی انتظامی در حال تخریب و ایمن سازی است.

معاون خدمات شهری شهرداری پیشوا با بیان اینکه بافت فرسوده زنگ خطر بزرگی برای وقوع حوادث محسوب می شود گفت: به شهروندان توصیه می کنیم جهت جلوگیری از وقوع هر گونه حادثه این چنینی و همچنین مقابله با آسیب های ناشی از حوادث طبیعی مثل زلزله نسبت به نوسازی ساختمان های فرسوده خود اقدامات لازم را انجام دهند.


9847185
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است