استانی 09:56 - 25 شهریور 1398

همدان برای میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و فراملی آماده است

محسن جهانشیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویدادهای مختلف ملی و فراملی در همدان اظهار داشت: به دنبال آنیم تا نام استان همدان به عنوان پایلوت توریسم ورزشی در آسیا و فراتر از آسیا مطرح شود و از همین رو به دنبال برگزاری رویدادهای آسیایی و بین المللی در همدان هستیم.

وی بابیان اینکه هم اکنون مسابقات بین المللی اوپن ابن سینا با حضور ۴۵۰ شطرنج باز داخلی و خارجی در همدان در حال انجام است، گفت: ۱۸۰ سوارکار داخلی و خارجی برای برگزاری مسابقات بین المللی سوارکاری در همدان حاضر می شوند و میزبان جام باشگاه‌های سنگنوردی کشور نیز هستیم تا علاوه بر رشد و توسعه ورزش استان بتوانیم با این رویداها همدان را در بحث گردشگری نیز معرفی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا در همدان گفت: مسابقات فوتبال مقدماتی نوجوانان آسیا با حضور ۴ تیم از ۲۷ شهریور به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

جهانشیر خاطرنشان کرد: برای نخستین بار همدان میزبان مسابقات رسمی در سطح فدراسیون فوتبال آسیا بوده که این میزبانی هیچگونه بار مالی برای استان نداشته و تمام هزینه‌ها را فدراسیون فوتبال کشورمان پرداخت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تلاش میکنیم تا همدان در آینده نیز خود را در مجامع بین المللی مطرح کند، گفت: توریسم ورزشی یکی از صنعت‌های مطرح گردشگری در دنیا است که باید در استان تاریخی همدان به خوبی از این پتانسیل برای معرفی کهن شهر همدان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: ظرفیت برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و فراملی با زیرساخت‌های خوبی که در همدان ایجاد شده فراهم است و همدان از برگزاری هررویدادی که به توسعه ورزش و استان همدان کمک کند استقبال می‌کند.


10238728
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است