اجتماعی 10:34 - 10 آبان 1393
در شرایطی که روند رو به رشد آمار گردشگران فرانسه در سال‌های اخیر کاهش داشته‌، کارشناسان یکی از علل این امر را نحوه برخورد مردم این کشور با گردشگران می‌دانند و از مردم این کشور می‌خواهند تا با گردشگران رفتار بهتری داشته باشند.

لطفاً فرانسوی‌ها با گردشگران مهربان باشند!

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که روند رو به رشد آمار گردشگران فرانسه مقصد نخست گردشگری جهان در سال‌های اخیر کاهش داشته‌، کارشناسان یکی از علل این امر را نحوه برخورد مردم این کشور با گردشگران می‌دانند.

فرانسه در سال 2012 به کسب عنوان مقصد نخست گردشگری جهان میزبان 83 میلیون گردشگر بود و دولت این کشور نیز برای جذب صد میلیون گردشگر در سال جاری میلادی برنامه ریزی کرده بود، امری که تحقق آن در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد.

کارشناسان یکی از علل اصلی این امر را برخورد نامناسب فرانسویان و به ویژه ساکنان پاریس، مقصد نخست گردشگری جهان در مقایسه با ساکنان دیگر کشورها با گردشگران می‌دانند که در بیشتر موارد از سوی گردشگران رفتاری غیر مودبانه تلقی می‌شود که در این میان بیشترین شکایت از نحوه برخورد ساکنان پایتخت فرانسه با گردشگران به ویژه توسط رستوران‌داران و رانندگان تاکسی‌ها بوده، این در حالی است که پاریس در سال 2013 تنها میزبان 900 هزار گردشگر بیشتر از لندن، مقصد دوم گردشگری جهان بود که ادامه این روند می‌تواند در سال‌های آتی پایتخت انگلیس را به مقصد نخست گردشگری جهان تبدیل کند.

در این شرایط کارشناسان یکی از علل شرایط فعلی صنعت گردشگری پاریس و رشد چشمگیر گردشگران لندن را که پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی جای پایتخت فرانسه را به عنوان مقصد نخست گردشگری جهان بگیرد، تفاوت نوع رفتار با گردشگران به این رو شهر دانسته و با اشاره به تاثیر مخرب ادامه روند فعلی برای صنعت گردشگری فرانسه مخرب دانسته و از مردم این کشور می‌خواهند رفتار خود با گردشگران را بهبود بخشیده و به تفاوت‌های فرهنگی بین خود و گردشگران توجه بیشتری کنند.


5087377
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است