استانی 00:32 - 28 شهریور 1398

ضرب الاجل دادستان پیشوا برای شرکت آب و فاضلاب روستایی پیشوا

عادل رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از ورود مدعی العموم به کمبود آب شرب در پیشوا خبر داد و اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب روستایی ظرف دو ماه آینده نسبت به رفع مشکل آب روستایی باید اقدام کند و اگر در این زمینه کوتاهی کند طبق قانون با آن برخورد می شود.

رحمانی با تاکید بر اینکه مشکل آب شرب شهری و روستایی باید هر چه سریعتر حل شود، گفت: مردم از جلسه های متعدد برای رفع این مشکل خسته شده اند و دیگر باید کاری برای مردم صورت گیرد اگر به همین منوال باشد موضوع را علنی خواهیم کرد.

دادستان پیشوا بیان داشت: آب منطقه ای به صورت ویژه و سریع طبق تعهد مسئولان بالا دستی، عملیات اجرایی طرحهای رفع مشکل آب طی چند روز آینده آغاز شود و حداکثر تا دو ماه آینده باید به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه مطابق برنامه زمان بندی شده قرار بود برای تامین آب پایدار شهری عملیات لوله گذاری برای انتقال آب از سد ماملو به پیشوا تا پایان امسال اجرا شود گفت: حداکثر یک ماه بعد از پایان سال عملیات تست هیدرولیکی و بهره برداری آغاز شود و برای اجرای طرح تامین آب پایدار و آب سطحی و زیرزمینی اعتبار لازم تخصیص داد شده است که مسئولان مربوطه باید نظارت کامل برای هزینه کرد آنها و اجرای بی نقص طرح داشته باشند.


10241453
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است