استانی 21:50 - 28 مهر 1398

فشار روحی و روانی به بازیکنان پارس جنوبی جم وارد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند یکشنبه‌شب در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال پارس جنوبی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: متأسفانه چهار هفته است که بدشانسی می‌آوریم و توپ‌هایمان یا به تیر دروازه می‌خورد یا پنالتی را از دست می‌دهیم.

وی تصریح کرد: امروز موقعیت‌هایی نیز به هدر رفت و پنالتی از دست دادیم، فکر کنم بدشانسی هم می‌آوریم چون توپ‌ها می‌توانستند به‌جای تیر دروازه وارد دروازه شوند.

کمالوند بابیان اینکه تیمش گرفتار بدشانسی شده است گفت: وقتی توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شوند، روی مهاجمان ما تأثیر می‌گذارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: بااینکه نیمه اول امروز بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم صنعت نفت ۱۱ نفره دفاع می‌کرد و تیم ما سراپا حمله بود.

کمالوند بابیان اینکه مهاجمان ما نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند اظهار داشت: امروز نتوانستیم به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم، برسیم، حیف است این موقعیت‌ها از بین برود.

وی بابیان اینکه بودجه باشگاه طوری است که نمی‌توانیم بازیکن میلیاردی بگیریم گفت: از بازی با تراکتورسازی حداقل ۱۰ جلسه روی بحث حمله کارکرده‌ایم، اما بدشانسی می‌آوریم.

تیر دروازه با ما لجبازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: در بازی با تراکتورسازی، نساجی و ... توپمان به تیر دروازه خورده است، ظاهراً تیر دروازه با ما لجبازی می‌کند.

کمالوند تصریح کرد: درگیری بازیکنان در زمین ظاهراً به ضرر تیمش تمام شد، وقتی تیم حمله می‌کند یعنی در شرایط خوبی است اما بازی متوقف و به سود حریف شد.

با مقصران برخورد می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: من فیلم بازی را می‌بینم و به‌شدت با کسانی که مقصر بودند برخورد می‌کنم.


10271404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است