اجتماعی 18:05 - 06 فروردین 1398
دبیر کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغیه رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده در پی جاری شدن سیلاب در برخی استانهای کشور به منظور برآورد و پرداخت خسارت به هموطنان خبر داد.

تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سیل

به گزارش ایسنا، مجید عبدالهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به وقوع سیل در بخش هایی از کشور طی روزهای نخست امسال که منجر به بروز خسارت به منازل و مغازه ها و وسایل نقلیه شد، جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها طی مکاتبه ای با دکتر سلیمانی رییس بیمه مرکزی ایران خواستار استقرار واحد های بیمه ای در مناطق آسیب دیده کشور شد.

وی افزود: در پی این مکاتبه و با پیگیریهای صورت گرفته توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، امروز ابلاغیه تشکیل کارگروه بیمه و استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده از سوی رییس بیمه مرکزی ایران به تمام شرکتهای بیمه صادر شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها، عبدالهی اضافه کرد: بر این اساس استقرار واحدهای بیمه ای در مناطق آسیب دیده، شناسایی، برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده در کلیه استانهای سیل زده آغاز و شماره تلفن ۲۳۴۲، سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به سوالات می باشد.

انتهای پیام


10087588
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور درخصوص علت درج نشدن اسم پدر و مادر بر روی کارت ملی توضیحاتی ارائه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از تکمیل تدوین طرح جامع آب خام شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جهان در طول ۱۰ ماه متوالی گذشته، بی‌سابقه‌ترین گرمای خود را تجربه کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حمید صاحب گفت: ۴۸ درصد از دانش آموزان در تهران اضافه وزن دارند که این افراد در معرض بیماری‌هایی مانند دیابت و مشکلات قلب و عروق قرار می‌گیرند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از تلاش برای ساماندهی پسماند کشاورزی در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  فرمانده مرزبانی فراجا از توقیف یک تریلی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه و هروئین توسط مرزبانان هنگ تایباد در نقطه صفر مرزی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک دستگاه خودرو بی‌ام‌و قاچاق و همچنین کارگاه تغلیظ سوخت قاچاق در تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران در عملیات ضربتی «گاندو» خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است