اجتماعی 12:12 - 28 فروردین 1393
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت حقوق فروردین ماه مستمری بگیران و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

آخرین وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید تقی نوربخش در حاشیه گردهمایی تبیین سیاست‌های کلان سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری با بیان اینکه هر 14 بند ابلاغی سیاست‌های کلی سلامت مشمول سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهادی که 12 درصد تولید درمان در کشور را در 80 بیمارستان و 300 مرکز سرپایی بر عهده دارد و همچنین به عنوان یک سازمان بیمه‌گر ملزم به اجرای بندهای این سیاست ابلاغی است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر سازمان تامین اجتماعی در تولید دارو، مباحث مربوط به امنیت غذایی و صنعت نیز نقش موثری دارد و به همین خاطر دبیرخانه و ستاد اجرایی پیگیری سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری این سازمان تشکیل شده است و به طور جدی بر حسن اجرای آن نظارت خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه پس از گفتمان سازی، برنامه‌های عملیاتی مربوط به تک تک بندهای این سیاست را تدوین خواهیم کرد، اظهار کرد: قطعا این برنامه‌های عملیاتی در بودجه بندی سال 94 سازمان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنای برنامه قانون ششم توسعه نیز خواهد بود. قطعا بسیاری از فرایندهای تامین اجتماعی در راستای سیاست‌های ابلاغی است و توانسته است پاسخگوی دغدغه‌های تاریخی تمام کارشناسان سلامت باشد. ما باید به جایی برسیم که بیمار دغدغه‌ای جز بیماری‌اش نداشته باشد و بتوانیم تا چند سال آینده رتبه اول درمان در منطقه آسیای جنوب غربی را از آن خود کنیم. امیدواریم نقش موثری در اجرای سیاست‌های ابلاغی سلامت داشته باشیم.

نوربخش در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی برای نخستین بار افزایش حدود 20 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را روز گذشته پرداخت کرده است. در مورد افراد مشمول بند 11 تامین اجتماعی این مستمری به طور کامل پرداخت شده است و درباره افراد مشمول بند 91 مبلغی به صورت علی الحساب واریز شده و منتظر دستور هیئت وزیران هستیم.

انتهای پیام


3504584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» نشست مشترک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای بررسی مسائل مربوط به حمل و نقل پایتخت برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی گفت: همکاران من در پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفته زمین پاک پویش فرهنگی «زنده‌باد درخت» در فضای تبلیغات شهری تهران اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ درصد به ۱۲ درصد رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است