سیاسی 17:30 - 03 خرداد 1397
خط حزب‌الله ۱۳۴؛
صدوسی‌وچهارمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همزمان با آغاز سالگرد پیروزی فتح خرمشهر همراه با مطالبی درباره‌ برجام و شروط هفت‌گانه رهبر انقلاب برای مذاکره با اروپائیان منتشر شد.

تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی

به گزارش ایسنا ، رهبر انقلاب در دیدار رمضانی خود با مسئولین نظام به تشریح نکات مهمی درباره‌ مسائل سیاسی روز از جمله برشمردن تجربه‌ برجام، عمق دشمنی آمریکا و تجربه‌ ملت ایران در مواجهه با آن پرداختند. از جمله مهم‌ترین نکاتی که ایشان در این دیدار به آن پرداختند شروط هفت‌گانه‌ای است خطاب به مسئولین برای مذاکره با اروپایی‌ها. به‌همین جهت سخن هفته‌ این شماره از خط حزب‌الله با عنوان «تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی» به این موضوع پرداخته است.

همچنین رهبر انقلاب در دیدار سال گذشته‌ خود با دانشجویان در ماه مبارک رمضان یک مطالبه‌ صریح و جدی از دانشجویان داشتند که عبارت بود از غلبه‌ی گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها. به همین جهت با توجه به اینکه هفته‌ آینده دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار دارند، گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «۴ اصل غلبه گفتمانی» این مطالبه را مورد بررسی قرار داده است.

به‌مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر نشریه خط حزب‌الله به بازخوانی این سؤال که «چرا امام بعد از فتح خرمشهر آتش‌بس را قبول نکرد؟» پرداخته است.

مسئولین به‌جای مسائل سیاسی به مسائل واقعی مردم بپردازند، شش تجربه برجام، اگر جامعه‌ای دارای ولایت شد چه می‌شود؟، بدترین نوع وابستگی و... عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسی‌وچهارمین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای آزادسازی خرمشهر تقدیم شده ‌است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام


9789431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» خضریان گفت: راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور عقلانیت انقلابی است چون فرصت اعتماد مردم به نیرو‌های انقلاب را صرف کار‌های بنیادین می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سرلشکر باقری گفت:وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: در سفر‌های خارجی هم برای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید اقداماتی در دستور کار قرار می‌گیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» متن گزارش کمیسیون کشاورزی مجلس درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در مجلس قرائت شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: قانون مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی شامل کمتر از نیم درصد مردم می‌شود آن هم مربوط به کسانی که مالیات نمی‌دهند و سود هنگفت برده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اصلاح رفع ایرادات طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی اعاده شده از شورای نگهبان موافقت کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی را اصلاح کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان مجلس با اعمال ماده ۲۳۴ درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی مخالفت کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است