استانی 11:22 - 08 آذر 1393
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم عنوان کرد
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم از اعزام 800 بسیجی جهادگر به اردوی جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و ترویج اقتصاد مقاومتی در آخرین روز از هفته بسیج خبر داد.

اعزام 800 بسیجی جهادگر به اردوی جهادی

سیدحسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به برگزاری اردوهای جهادی در ایام هفته بسیج اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی استان قم در راستای ترویج روحیه جهادی بین اقشار مختلف جامعه، همزمان با روز آخر هفته بسیج اقدام به برگزاری چند اردوی جهادی در قالب طرح صالحین کرد.

وی ادامه داد: در این اردوها 300 نفر از ناحیه امام حسن(ع)، 240 نفر از ناحیه امام حسین(ع) و 250 نفر از ناحیه امام رضا(ع) با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم و همچنین کمک به کشاورزان کم بضاعت و پاک سازی محیط زیست به مناطقی که از پیش توسط سازندگی‌های مناطق شناسایی شده بود، اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین از اعزام شش هزار نفر بسیجی جهادگر در سراسر کشور در این روز برای انجام اردوی جهادی خبر داد و بیان کرد: سهم استان قم در اعزام نیروهای جهادی به اردوی یک روز در این روز قریب به 800 نفر بود که از صبح روز پنجشنبه ششم آذر ماه آغاز و تا پایان روز ادامه داشت.

فرهادی در ادامه به تشریح عرصه‌های حضور بسیجیان جهادگر در سطح استان پرداخت و ابراز کرد: منطقه بوستان غدیر به منظور پاک‌سازی محیط زیست، منطقه نیروگاه با هدف کمک به ساخت مسجد در محله شیخ‌آباد، مبارزه با آفت کرم گلوگاه در شهر جعفریه و کمک به برداشت محصول در شهر قنوات نقاطی بود که جهادگران بسیجی با حضور در آن ماموریت‌های محوله را به خوبی اجرا کردند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس جهاد سبز با موضوع انعکاس فعالیت‌های گروه‌های جهادی قم در سازمان جوانان خبر داد و گفت: در طول یک هفته برگزاری این نمایشگاه، تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان از آن بازدید کرده و با فعالیت‌های فرهنگی، عمرانی، ورزشی و علمی گروه‌های جهادی در مناطق محروم آشنا شدند و عده‌ای از بازدیدکنندگان برای حضور در این اردوها اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم در پایان با اشاره به ظرفیت بالای بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و ترویج اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری رسانه‌های مکتوب و مجازی و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه ملی بتوانیم گوشه‌ای از فعالیت‌های بسیج در این عرصه را به تصویر کشیده و با حضور بیش از پیش اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در این عرصه در تحقق اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمنان اسلام و انقلاب است با سرعت بیشتری حرکت کنیم.


5294795
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است